1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Op zaterdag 14 juli 2001 18:20 schreef Tweaker het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar TNT maken geen patches maar cracks.
Slotjuh
maar he er zijn voor FF7 geen patches uitgekomen voor de TNT wel voor de riva 128 (de voorloper van de TNT).
NSB-erOp zaterdag 14 juli 2001 18:20 schreef Tweaker het volgende:
Slotjuh
en het is nog triester dat het niet eens klopt wat je zegt, maar zo snel mogelijk probeert hem "aan te geven" bij de "adjes" en "modjes"....
jochies als jij zijn echt echt echt zielig.
later is ie hernoemd naar tnt patch.Op zaterdag 14 juli 2001 18:37 schreef kRiTz_C het volgende:
maar he er zijn voor FF7 geen patches uitgekomen voor de TNT wel voor de riva 128 (de voorloper van de TNT).
als je hem nog niet hebt, heb ik hem hier nog wel ergens op een cd staan.
De ware eppo ben jij. Ik heb nog nooit van TNT gehoord.Op zaterdag 14 juli 2001 18:20 schreef Tweaker het volgende:
Slotjuh
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Woeps, sorry bij TNT denk ik aan iets heel andersOp zaterdag 14 juli 2001 18:37 schreef kRiTz_C het volgende:
[..]
hij bedoelt de TNT videochip van nvidia!
Volgens mij weet je niet eens wat een NSBer is stumperOp zaterdag 14 juli 2001 18:37 schreef HertogJan het volgende:
[..]
NSB-er
en het is nog triester dat het niet eens klopt wat je zegt, maar zo snel mogelijk probeert hem "aan te geven" bij de "adjes" en "modjes"....
Ik ben geen jochie, die puberleeftijd van jou ben ik allang voorbij.jochies als jij zijn echt echt echt zielig.
Verwijderd
FF 7 is toch van Square ?Op zaterdag 14 juli 2001 19:58 schreef sharkyOnline het volgende:
www.eidosgames.com?
Op PSX tenminste wel.
Yo iedereen bedankt voor hun inbreng en ik bedoelde dus de nvidia chip (DOH
)
Volgens mij is FF ook van squaresoft...
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
dan heb je dus helemaal geen exuus.Op zaterdag 14 juli 2001 19:52 schreef Tweaker het volgende:
[..]
Woeps, sorry bij TNT denk ik aan iets heel anders![]()
[..]
Volgens mij weet je niet eens wat een NSBer is stumper
[..]
Ik ben geen jochie, die puberleeftijd van jou ben ik allang voorbij.
maar als je echt al 18+ bent zal je toch wel in je achterhoofd hebben dat ik wel een beetje gelijk heb.
anders: sterkte!
Verwijderd
Squaresoft heeft FF7 gemaakt, maar Eidos heeft het geplublished (staat rechtsonder bij de doos)!Op zaterdag 14 juli 2001 20:25 schreef Canon23 het volgende:
Yo iedereen bedankt voor hun inbreng en ik bedoelde dus de nvidia chip (DOH)
Hier staan alle officiële patches/guides/faqs ed!
Pagina: 1