Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

gister deed mijn telefoon opeens heel raar, het hele scherm tripte en ik kon alleen mijn scherm goed zien en gebruiken als ik er heel hard op drukte, vanochtend deed het probleem zich nog steeds voor dus dacht ik ik zet mijn telefoon helemaal uit door homeknop en vergrendelknop in te drukken maar helaas gaat die niet meer aan. Ik heb geprobeerd hem via itunes en laptop te verbinden maar lukt niet omdat ik dan eerst via mijn iphone mijn laptop toestemming moet geven maar dat lukt niet wnr je telefoon niet aan gaat. Ik wil graag mijn fotos niet kwijtraken, maar heb helaas ook geen reservekopie omdat het aantal GB dat ik op mijn telefoon gebruik meer is dan de 5GB die je van iCloud krijgt. Ik ben echt ten einde raad, kan iemand mij helpen? Iemand ooit hetzelfde meegemaakt?

iPhone 6, 3 jaar oud.

Alle hulp wordt erg gewaardeerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat gebeurt er als je zeker weet dat die aan staat en je gaat het toestel torderen? (gelijk aan uitwringen van een handdoek, dus bovenkant en onderkant tegen elkaar in draaien)

Het kan heel goed zijn dat je last hebt van de Touch Disease. Dit zit in een reparatie-programma bij Apple. Kost je wel een aardige cent en wanneer er schade aan het toestel is kan er moeilijk gedaan worden.

Zelf heb ik het bij iemand laten fixen voor €130, inclusief nieuwe chip. Het beeldscherm zelf is namelijk niks mis mee, wanneer het bovenstaande probleem is. Als het scherm defect is wordt het een ander verhaal uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het torderen lukt helaas niet meer omdat het scherm zwart is en ik niet weet of die aanstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sypie schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:23:
Wat gebeurt er als je zeker weet dat die aan staat en je gaat het toestel torderen? (gelijk aan uitwringen van een handdoek, dus bovenkant en onderkant tegen elkaar in draaien)

Het kan heel goed zijn dat je last hebt van de Touch Disease. Dit zit in een reparatie-programma bij Apple. Kost je wel een aardige cent en wanneer er schade aan het toestel is kan er moeilijk gedaan worden.

Zelf heb ik het bij iemand laten fixen voor €130, inclusief nieuwe chip. Het beeldscherm zelf is namelijk niks mis mee, wanneer het bovenstaande probleem is. Als het scherm defect is wordt het een ander verhaal uiteraard.
Het torderen lukt helaas niet meer omdat het scherm zwart is en ik niet weet of die aanstaat. Maar ik heb een half jaar geleden ook last gehad van die trippende scherm, maar na een paar dagen ging het weg, dus ik hoop dat die het na een paar dagen weer doet, maar een half jaar terug ging mijn telefoon bij opnieuw opstarten wel gewoon weer aan en gaf die licht en dit is nu niet het geval