iPhone over WiFi, telefoonverbinding uit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is dit mogelijk? Tijdens onze aanstaande vakantie in het buitenland zou ik graag mijn iPhone willen gebruiken via WiFi (met VPN) in ons hotel, zonder dat de iPhone contact zoekt of zich aanmeldt bij het lokale telecomnetwerk. Is dat mogelijk? Zo ja, hoe doe ik dut? Alternatieven zijn welkom!
...

iOS 11.2.26

...

Beste antwoord (via Verwijderd op 17-03-2018 10:43)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 07:44:
Is dit mogelijk? Tijdens onze aanstaande vakantie in het buitenland zou ik graag mijn iPhone willen gebruiken via WiFi (met VPN) in ons hotel, zonder dat de iPhone contact zoekt of zich aanmeldt bij het lokale telecomnetwerk. Is dat mogelijk? Zo ja, hoe doe ik dut? Alternatieven zijn welkom!
...

iOS 11.2.26

...
Zoals hierboven al staat. Op AirplaneMode zetten en daarna WiFi weer aan. Dat is de manier om te zorgen dat je iPhone geen contact zoekt met de telefoon mast.
Dan meld hij zich nog steeds aan op
het telecom netwerk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Airplane Mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Oh, en mocht je binnen de EU blijven dan hoef je je weinig zorgen te maken. De roaming is tegenwoordig afgeschaft dus je betaalt niks extra's voor het bellen of gebeld worden in het buitenland. Net zoals dataverbruik, zit ook in je bundel*.

* Uiteraard wel zelf even controleren bij je provider of dit ook voor jouw abonnement/prepaid geldt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

...

iOS 11.2.26

...
edit: en
3/4g data uitzetten

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
...

iOS 11.2.26

...
Zoals hierboven al staat. Op AirplaneMode zetten en daarna WiFi weer aan. Dat is de manier om te zorgen dat je iPhone geen contact zoekt met de telefoon mast.
Dan meld hij zich nog steeds aan op
het telecom netwerk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt - zojuist thuis getest (Airplane mode en daarna Wifi uit en aan) en dat werkt precies zoals gewenst. Nogmaals, bedankt voor de snelle reacties.
Pagina: 1