Beste tweakers,

Pagina: 1
Acties:
  • 2.012 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe een kabeltje heet waarmee je van je ps4 controller naar ipad gaat. Dus met aan de ene kant een input voor de ps4 controller en de andere kant een input voor de ipad air 2. Zodat ik met mijn ps4 controller op een ipad air 2 kan spelen. Bij voorbaat dank

Met vriendelijke groet,
Yourii098

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2018 01:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Voor zover ik lees is het gewoon draadloos :P Lees het zelf door te [google=ps4 controller ipad without jailbreak]. Het 'without jailbreak' is even een aanname van mij.

offtopic:
Overigens goeie titel :X Maar ik heb al een TR voor je gedaan.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Zelf even googlen is er niks meer bij tegenwoordig? :N -O-

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Kan helaas niet via kabel. Je kan de controller alleen draadloos verbinden met de iPad (via Bluetooth) om mee te gamen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Ok. Heb je hier speciaal een account voor aangemaakt op Tweakers?
Om dan deze vraag te stellen in een topic met de heel duidelijke naam 'Beste tweakers'....?

http://lmgtfy.com/?q=PS4+controller+ipad

:N

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:39

mutsje

Certified Prutser

Vroegah had je een waarschuwing van een mod gekregen en was het topic resoluut op slot gegaan. Vraag maar raak voor een knaak...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
mutsje schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:22:
Vroegah had je een waarschuwing van een mod gekregen en was het topic resoluut op slot gegaan. Vraag maar raak voor een knaak...
Maak je zelf topicreports aan? Dan kan je zelf helpen dit te voorkomen.

(Dat had ik namelijk al wel gedaan voor dit topic en zo kan je meehelpen om zulke topics te voorkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:39

mutsje

Certified Prutser

tja vroeger in de 2000 enzo deed ik dat wel maar nu neem ik amper meer de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit topic is zo inderdaad zo niet echt levensvatbaar. Ik sluit het topic daarom.

@Verwijderd welkom. Zoals je bij aanmelden zult hebben gelezen, zoals je merkt aan de reacties hier, en zoals bleek uit de ... die je bewust hebt verwijderd uit je topicstart ( ;) ) wordt het erg op prijs gesteld als de topicstart laat zien wat de eigen gedachten en probeersels zijn. Laat dat dan bij volgende vragen dan ook blijken ajb. Dan een topictitel die de lading van de vraag dekt gebruiken, is ook wel zo handig. Als iedereen 'beste tweakers' als onderwerp gebruikt dan is het gebruik ervan nutteloos.

Je hebt je antwoord al: draadloos.

Anderen: reageer dan gewoon niet ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.