Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MacBook Pro 2015 stroom

Pagina: 1
Acties:

• jpstaman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 21:43
Ik hoop dat dit de juiste afdeling is voor een dergelijke vraag.

Ik stap zodadelijk in een vliegtuig met AC power sockets. Ik geloof dat de EU stekker er wel in past, maar dat ze 110V en 50Hz leveren. Nu zie ik bij mijn macbook specs 100-240 Wisselstroom en 50-60Hz staan. Zou dit betekenen dat ik mijn MacBook hierop kan aansluiten zonder een adapter?

Alvast bedankt!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Waarom zou het niet werken?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• jpstaman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 21:43
Nou, ik weet helaas uit ervaring dat het met oudere apparaten niet werkte vroeger, dat je niet alleen een correcte ingang moest hebben maar ook een adapter om het om te zetten naar de correcte voltage en Hz omdat we in Nederland 220 en 60hz gebruiken.

Volgens mij zou het inderdaad wel moeten werken, maar ik dacht dat het handig zou zijn om bevestiging te zoeken voor ik mijn flaptop eraan probeer te hangen ;)

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-11 19:29

Jrz

––––––––––––

Je kan hen gewoon inprikken. Hij ondersteunt 220 en 110

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)