Toon posts:

komt doom echt op de GBA ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil messchien zo'n GBA koopen maar als doom er voor uit komt haal ik m nu meteen ik las hier en daar op tweakers wat over dat doom voor de gba komt da echt kan ó'n ding dat aan dan :? :9~

Verwijderd

Topicstarter
nu lees ik dit

Owja, mocht je iets lezen van een gaatje onder de sticker op de achterkant waarmee je hem kunt bijstellen, dit klopt niet!!! Je molt er je schermpje mee...
De meesten weten dit al, maar toch...
Tis zo lullig, YES IK HEB EEN GBA!!! ff schermpje tweaken....

en ik hoor dat het schermpje donker is is het wel goed te spelen en kan je hem daar echt bij stellen en gaat ie dan kapot ?

zal ik hem koopen ik wil m wel lijkt me wreed ding

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-11 21:55
Op zaterdag 14 juli 2001 17:53 schreef -SK- het volgende:
nu lees ik dit

en ik hoor dat het schermpje donker is is het wel goed te spelen en kan je hem daar echt bij stellen en gaat ie dan kapot ?

zal ik hem koopen ik wil m wel lijkt me wreed ding
Nee, je molt je schermpje daarmee, maar de meesten weten dat al.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Doom op de GBA lijkt me echt koel! :9

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 14 juli 2001 17:56 schreef Mastermind het volgende:

[..]

Nee, je molt je schermpje daarmee, maar de meesten weten dat al.
waarom zetten ze daar dan een knopje om hem helderder te maaken maar als je het gebruik mol je het :?

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 18:01 schreef -SK- het volgende:

[..]

waarom zetten ze daar dan een knopje om hem helderder te maaken maar als je het gebruik mol je het :?
Omdat het een knopje is om de stroomtoevoer naar het scherm bij te stellen, iets heel anders dan de alleen maar "helderder" dus, ze plakken er niet voor niets een sticker over ... Net zoals stickers over schroeven op hardware, voor de garantie, etc.

Verwijderd

Topicstarter
iederscherm is toch even donker/light ? dan vind ik het perfect ! mijngbc was ook altijd goed btw komt doom uit voor de gbc weet iemand dat

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand noch ff een paar foto's van zijn gba posten ? ff voor mij zodat ik het ff kan bekijken >:) :7 >:)

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Heej!
Dat stukje tekst over dat schermpje komt van mij af, beetje mijn tekst jatten :P
Maar loop morgen gewoon ff ene willekeurige games-winkel (E-plaza bv, werk ik ;)) binnen, en je zult hem, als je geluk hebt als ie niet is uitverkocht, in aktie kunnen zien, om dat schermpje te verlichten heb je ook allemaal verschillende (worm)lampjes, vergrootglazen, etc...
Wil je nog meer weten, m'n icq staat open!

Verwijderd

DOOM komt zeker op de GBA. (en ik kan het weten)

En hij is even 3D als de oorspronkelijke Doom op de PC was...en das best knap.

R./

Verwijderd

Zelfde kwali?? kan nooit man..

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 03:32 schreef [STG]Negotiator het volgende:
Hoezo kan dat nooit |:( ?!? De grafische rekenkracht van een GBA ligt echt wel hoger dan die van een grafische kaart uit de tijd van DOOM! Misschien is het je een beetje ontschoten, maar Doom is toch echt al een jaar of 6 oud.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 16 juli 2001 09:35 schreef Jamez_Joint het volgende:
maar Doom is toch echt al een jaar of 6 oud.
Daarom snap ik ook echt niet waarom mensen speciaal een GBA gaan kopen om dat antieke spel te kunnen spelen. Als je het nogsteeds leuk vindt kun je het beter gewoon op je PC spelen lijkt me. Het is toch waanzin dat je een GBA voor dit soort dingen koopt?

Bovendien is Doom veel ouder dan 6 jaar.. Eerder 8 of 9 jaar ofzo :)

edit:
ff gecheckt: 't is uit begin 93 dus zo'n 8,5 jaar oud

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mwheheh... kheb DooM op de SNES, echt een exact kopie van de PC versie. Alleen werkt behoorlijk stroef.

Khoop dat ze DooM voor de GBA ook hetzelfde houden als op de PC/SNES.

Ik heb de N64 versie van DooM gezien, maar persoonlijk vinnik die erg tegevalle.

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
waarom ik zo'n ding koop om doom te doen ect nouw wat is er nouw leuker om in de shool pauze's doom enzo te spelen tegen elkaar enzo is leuk >:) en ik natuurlijk winnen *D

*update

en zouw quake 1 ook kunnen of wolfenstein lekker moffen shieten LOL ( ik heb niks tegen de duitsers van nu maar wel leuk spel ) "yat sta" ohzo iets zehhen ze blijf staan :) en dan gaan ze beetje loopen schieten :+

Verwijderd

quake1 zal de GBA denk ik toch niet genoeg kracht voor hebben, het is dan wel een 32 bits processor en hij kan wel degelijk 3d aan en ik denk dat doom wel te behappen valt (ZO geavanceerd is doom nou ook weer niet hoor) maar QI is een stuk 3d-er (echt 3d zelfs, niet zoals doom soms truukjes uithalen met sprites)

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 15:16 schreef null_brain het volgende:
quake1 zal de GBA denk ik toch niet genoeg kracht voor hebben, het is dan wel een 32 bits processor en hij kan wel degelijk 3d aan en ik denk dat doom wel te behappen valt (ZO geavanceerd is doom nou ook weer niet hoor) maar QI is een stuk 3d-er (echt 3d zelfs, niet zoals doom soms truukjes uithalen met sprites)
Quake redt de GBA niet nee...een semi-3D engine zoals Doom had en slim gebruik maken van sprites (in Voxelmode) gaat nog wel, maar Quake had andere texturemapping, ambient lighting enzo...dan wordt een beetje moeilijk voor een GBA'tje.

En, ik zou geen GBA kopen voor Doom hoor, die speel ik dan inderdaad wel op de PC. Ik heb een GBA voor al die andere goede spellen :)

R./

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 03:32 schreef [STG]Negotiator het volgende:
En zelfde kwaliteit heb ik niet gezegd, ik heb gezegd even 3D. De resolutie is al lager als simpel voorbeeld...

R./

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn gba pas a.s donderdag :( vandaag was ien niet binnen :( heb m gereserveerd :7

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 20:40 schreef MrRudi het volgende:

[..]

En zelfde kwaliteit heb ik niet gezegd, ik heb gezegd even 3D. De resolutie is al lager als simpel voorbeeld...

R./

NOG lager :? Die van DOOM is al niet zo hoog.. tering zeg

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:04

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[topic=169996]

Is al lang en breed besproken sorry hoor maar dit is dus een klein beetje over bodig in mijn ogen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 23:50 schreef DMaarten het volgende:

[..]
NOG lager blah blah...
Een quote binnen een quote neemt ie niet goed mee zie ik :)

Mja, NOG lager ja..een GBA heeft een resolutie van 240*160 daar verander je niet veel aan.

R./

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 09:37 schreef Exirion het volgende:

[..]

Daarom snap ik ook echt niet waarom mensen speciaal een GBA gaan kopen om dat antieke spel te kunnen spelen. Als je het nogsteeds leuk vindt kun je het beter gewoon op je PC spelen lijkt me. Het is toch waanzin dat je een GBA voor dit soort dingen koopt?

Bovendien is Doom veel ouder dan 6 jaar.. Eerder 8 of 9 jaar ofzo :)

edit:
ff gecheckt: 't is uit begin 93 dus zo'n 8,5 jaar oud
PRECIES!
En ik had nog zo gehoopt dat commander keen eindelijk eens uitgestorven was :+
Het is echt wel zo dat al die oude games comebacks maken op portable gear!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:32

Ankh

|true

Op maandag 16 juli 2001 20:39 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Quake redt de GBA niet nee...een semi-3D engine zoals Doom had en slim gebruik maken van sprites (in Voxelmode) gaat nog wel, maar Quake had andere texturemapping, ambient lighting enzo...dan wordt een beetje moeilijk voor een GBA'tje.

En, ik zou geen GBA kopen voor Doom hoor, die speel ik dan inderdaad wel op de PC. Ik heb een GBA voor al die andere goede spellen :)

R./
waar speelt quake1 dan wel op palmtop?? dat is ook nie echt alles ole of wel soms?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ach ma, wat kletsen jullie... Gewoon Q3 Arena op de GBA, whoppa! Is misschien niet krachtig genoeg (nou ja, misschien...) maar bv Virtua Racing was ook te goed voor de Sega, maar dankzij een chip in de spelcartridge zelf kon het wel zo mooi worden...
(En Virtua Racing is :9~ trouwens. :))

.... Ik weet het ook niet

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
In overleg met Kaj. is besloten dat GBA eigenlijk in de category gamedevices valt en daardoor in [forum=12] thuishoort.....vandaar deze move:
[forum=gad] >> [forum=12]
Pagina: 1