Wanneer ik een USB apparaat tegen de poort van mijn front-USB aan tik, dan wordt mijn scherm 1 seconden zwart en komt deze weer terug. Dus misschien zijn mijn front USB poorten wellicht niet helemaal lekker dus heb ik besloten om deze eerst maar even uit te schakelen door de kabel uit het moederbord te halen.
Update: Gebeurd ook bij USB poorten achter op het moederbord.
Echter gebeurd dit nog steeds! De USB kabel die ik er tegen aan tik zit dan nog nergens op aangesloten, dit is een oplaadkabel van mijn headset. Probleem doet zich ook voor bij andere kabels. Verder functioneert de poort verder wel prima.
Verder ervaar ik met mijn K95 flikkerende ledjes (dat ze opeens brighter worden), geen idee of dit daar iets mee te maken heeft aangezien dit probleem wel vaker voorkomt.
Het moerderbord heb ik al eens eerder vervangen omdat de melding USB Over Current status detected steeds maar terug kwam en niet verder opstartte (ook bij alles ontkoppelen), onder garantie is deze vervangen.
Het moederbord is een Z270F van ASUS en de behuizing is een Corsair 450D.
Verdere systeem informatie:
Windows 10
7700K
Corsair RM750x
Update: Gebeurd ook bij USB poorten achter op het moederbord.
Echter gebeurd dit nog steeds! De USB kabel die ik er tegen aan tik zit dan nog nergens op aangesloten, dit is een oplaadkabel van mijn headset. Probleem doet zich ook voor bij andere kabels. Verder functioneert de poort verder wel prima.
Verder ervaar ik met mijn K95 flikkerende ledjes (dat ze opeens brighter worden), geen idee of dit daar iets mee te maken heeft aangezien dit probleem wel vaker voorkomt.
Het moerderbord heb ik al eens eerder vervangen omdat de melding USB Over Current status detected steeds maar terug kwam en niet verder opstartte (ook bij alles ontkoppelen), onder garantie is deze vervangen.
Het moederbord is een Z270F van ASUS en de behuizing is een Corsair 450D.
Verdere systeem informatie:
Windows 10
7700K
Corsair RM750x
[ Voor 4% gewijzigd door Falcon93 op 16-03-2018 22:32 ]