PC Gaming display

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• AnacondaM17xR2
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-01 16:26
2 jaar geleden heb ik dit al eens gevraagd maar toen kon ik niet kiezen, nu vind ik het wel eens tijd om tot actie over te gaan :/ :$ dus bij deze :

Ik zoek een game monitor
Ben op zoek naar een game monitor 24" - 27" max om vooral overwatch, bf1, bf2 ( binnenkort ) , shadow of the tomb raider ( binnenkort ) te spelen
display moet g sync, ips, +100hz & 1440p hebben.

Wat is je budget?
800-1000 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?

merk maakt niet uit --> heb nu een 23" IPS van LG: LG 23EA63V..
Ik heb al gekeken naar deze pricewatch: Asus ROG Swift PG279Q Zwart en naar de AOC AGON AG271QG
maar ik lees dat beide veel last hebben van backlight bleed ( gezien IPS ) --> zijn er ondertussen andere / betere displays beschikbaar die ook IPS , G SYNC, 144hz en veel minder last hebben van backlight bleed ?

hebben jullie hier dus alternatieven voor of zijn dit echt de enige opties en moet je hopen bij bestelling dat je n exemplaar krijgt met mindere backlight bleed ?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Monitor gaat samen met deze setup:
intel i7-6700 skylake
gigabyte geforce gtx 1070 G1 Gaming

Beste antwoord (via AnacondaM17xR2 op 11-04-2018 18:37)

• Beowulf65
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06-2023
AnacondaM17xR2 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:25:
Wanneer heb jij die gekocht ? die acer predator ? die had ik ook al gevonden maar overal in de reviews is te lezen dat die er het meest last van heeft ? :s
Eind januari. De monitor was geproduceerd in september 2017.
vind het ook echt moeilijk om online een display te zoeken en te kopen :s zonder het eerst zelf gezien te hebben.
Hoeft geen probleem te zijn, kijk maar: https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-op-afstand
Je hebt 14 dagen bedenktijd dat ingaat op het moment dat je het product krijgt. Lijkt mij voldoende tijd om de monitor te evalueren.

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:10
Veel keuze is er niet categorie: Monitoren Heb je van de Viewsonic al eens wat professionele reviews opgezocht?

• Beowulf65
Veel mensen verwarren vaak IPS glow met backlight bleed, er zal altijd wat glow te zien zijn op een IPS scherm. Ik heb zelf sinds kort deze: pricewatch: Acer Predator XB271HU (IPS) Rood, Zwart
Van backlight bleed was op mijn exemplaar niets te bespeuren, glow was op een volledig zwart scherm alleen in bepaalde inkijkhoek merkbaar maar in gewoon gebruik niet of nauwelijks. Ik heb alleen dus ervaring met de Predator en niet met de Asus maar uit voorgaand onderzoek had Asus veel meer last van quality control issues dan Acer. Hoe dat nu is weet ik niet, dat zal een nieuwe onderzoek moeten uitwijzen. Wat ik wel weet is dat de monitoren die @Uszka opgezocht heeft van dezelfde paneel gebruik maakt die gemaakt is door AU Optronics.

• AnacondaM17xR2
Wanneer heb jij die gekocht ? die acer predator ? die had ik ook al gevonden maar overal in de reviews is te lezen dat die er het meest last van heeft ? :s

• AnacondaM17xR2
vind het ook echt moeilijk om online een display te zoeken en te kopen :s zonder het eerst zelf gezien te hebben.

Acties:
  • Beste antwoord

• Beowulf65
Hoeft geen probleem te zijn, kijk maar: https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-op-afstand
Je hebt 14 dagen bedenktijd dat ingaat op het moment dat je het product krijgt. Lijkt mij voldoende tijd om de monitor te evalueren.

• AnacondaM17xR2
Beowulf65 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:13:
[...]

[...]

ik heb me dan gisteren dan toch maar dezelfde besteld, de acer predator HU IPS versie. ben eens benieuwd wat het gaat geven. Volgens online shop is ie in oktober 2017 geproduceerd.
Pagina: 1