2 jaar geleden heb ik dit al eens gevraagd maar toen kon ik niet kiezen, nu vind ik het wel eens tijd om tot actie over te gaan
dus bij deze :
Ik zoek een game monitor
Ben op zoek naar een game monitor 24" - 27" max om vooral overwatch, bf1, bf2 ( binnenkort ) , shadow of the tomb raider ( binnenkort ) te spelen
display moet g sync, ips, +100hz & 1440p hebben.
Wat is je budget?
800-1000 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
merk maakt niet uit --> heb nu een 23" IPS van LG: LG 23EA63V..
Ik heb al gekeken naar deze pricewatch: Asus ROG Swift PG279Q Zwart en naar de AOC AGON AG271QG
maar ik lees dat beide veel last hebben van backlight bleed ( gezien IPS ) --> zijn er ondertussen andere / betere displays beschikbaar die ook IPS , G SYNC, 144hz en veel minder last hebben van backlight bleed ?
hebben jullie hier dus alternatieven voor of zijn dit echt de enige opties en moet je hopen bij bestelling dat je n exemplaar krijgt met mindere backlight bleed ?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Monitor gaat samen met deze setup:
intel i7-6700 skylake
gigabyte geforce gtx 1070 G1 Gaming
Ik zoek een game monitor
Ben op zoek naar een game monitor 24" - 27" max om vooral overwatch, bf1, bf2 ( binnenkort ) , shadow of the tomb raider ( binnenkort ) te spelen
display moet g sync, ips, +100hz & 1440p hebben.
Wat is je budget?
800-1000 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
merk maakt niet uit --> heb nu een 23" IPS van LG: LG 23EA63V..
Ik heb al gekeken naar deze pricewatch: Asus ROG Swift PG279Q Zwart en naar de AOC AGON AG271QG
maar ik lees dat beide veel last hebben van backlight bleed ( gezien IPS ) --> zijn er ondertussen andere / betere displays beschikbaar die ook IPS , G SYNC, 144hz en veel minder last hebben van backlight bleed ?
hebben jullie hier dus alternatieven voor of zijn dit echt de enige opties en moet je hopen bij bestelling dat je n exemplaar krijgt met mindere backlight bleed ?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Monitor gaat samen met deze setup:
intel i7-6700 skylake
gigabyte geforce gtx 1070 G1 Gaming