Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Deep Rock Galactic

Pagina: 1
Acties:

• BvanOsch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17-03 18:41
Hallo Tweakers,

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die deze early acces titel al gekocht hebben? Ik speel het spel sinds een week en vermaak mezelf er uitstekend mee. Regelmatig updates met nieuwe content en fixes. Mochten mensen graag in een party willen spelen dan kun je mij vinden onder de naam: X1NL op Steam.

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 07:57
Misschien kan je er ook wat over vertellen of een filmpje plaatsen oid?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BvanOsch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17-03 18:41
Deep Rock Galactic is a 1-4 player co-op-first sci-fi FPS featuring badass space Dwarves, 100% destructible environments, procedurally-generated caves, and endless hordes of alien monsters.

Een Youtube filmpje van gameplay. Deze game is zowel voor Xbox als PC.

Momenteel is de game nog in Early Acces op Steam. Je hebt keuze uit vier verschillende dwergen die ieder een specialiteit hebben. Het gaat hier om de Engineer, Scout, Gunner en Driller. Je kan iedere class upgraden en uitrusten met verschillende baarden, snorren of dergelijken. Iedere class upgrade vraagt om specifieke materialen die je kunt verzamelen in de random caves die je moet verkennen. De host heeft keuze uit verschillende missies met elk hun specifieke main objectives en secondary objectives. Tijdens je avonturen in de caves kom je natuurlijk vijanden tegen. Dit zijn insecten in allerlei vormen en maten. Je komt deze tegen terwijl je zoekt naar je mineralen of je krijgt een wave over je heen. De game kent vier difficulties en de laatste is niet bepaald makkelijk te noemen. Teamwork is een vereiste in deze game!

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 07:29

Ebayzo

Gekke eend

Kwam deze van het weekend toevallig tegen op Steam. Erg vermakelijk!

Flickr

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True