Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• l_braam
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-11-2022
Mijn vraag
Als bedrijf nemen wij hardware af bij verschillende partijen. Om onze eigen software hierop te installeren is er een geautomatiseerd proces met behulp van MDT. Nu vragen we bij de installatie de manufacturer en het model op uit de win32_computersystem, om op basis van deze waarden bepaalde handelingen worden uitgevoerd.
Nu wordt niet bij elke fabrikant de manufacturer en het model gezet. Ik zou dit graag zelf willen kunnen doen op. is hier een bepaalde tool voor en kan deze tool op aangesproken worden met behulp van een API oid?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Hinsense HM518 - AMI bios
AOpen DE3250-S

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dat er bepaalde tooling beschikbaar is. Ik heb ook een tool gevonden die is echter niet compatibel met mijn systeem.
Ik heb onze leverancier nog niet gebeld. Krijg maandag de contact gegevens, maar ben benieuwd naar eenvoudigere oplossingen.

En als laatste hebben wij het recht als bedrijf om te eisen dat de leverancier deze waarden invult?

Beste antwoord (via l_braam op 19-03-2018 08:16)

• j1b2c3
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07-03-2023
Eisen dat kun je niet, als jij een Audi koopt bij de dealer kun je niet eisen dat die dan een Audi leverd met een Mercedes ster i.p.v. Audi logo. Dat gezegd te hebben , maar met bij betaling kunnen ze van alles leveren.

oem leveranciers willen best ingaan op jou verzoeken mits je genoeg af doet nemen of bij doet betalen.
Ook opties als eigen opstart logo kunnen gedaan worden.

Dit zou je ook zelf allemaal kunnen doen als je er een beetje in thuis bent https://www.bios-mods.com heeft prima handleidingen hoe je het zelf kunt doen. Eigen boot logo er in en in de bios andere texts zetten.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• j1b2c3
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07-03-2023
Eisen dat kun je niet, als jij een Audi koopt bij de dealer kun je niet eisen dat die dan een Audi leverd met een Mercedes ster i.p.v. Audi logo. Dat gezegd te hebben , maar met bij betaling kunnen ze van alles leveren.

oem leveranciers willen best ingaan op jou verzoeken mits je genoeg af doet nemen of bij doet betalen.
Ook opties als eigen opstart logo kunnen gedaan worden.

Dit zou je ook zelf allemaal kunnen doen als je er een beetje in thuis bent https://www.bios-mods.com heeft prima handleidingen hoe je het zelf kunt doen. Eigen boot logo er in en in de bios andere texts zetten.