Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alround PC rond de 500,-

Pagina: 1
Acties:

• wsn1979
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 27-11 08:42
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk excel, word, paar games. incidentieel wat videomontage (1080p)

Wat mag het systeem gaan kosten?
500,- euro incl verzenden assemblage doe ik zelf.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een DVD drive en een 2TB Sata-300 (7200rpm) schijf die ik mee wil nemen.
Microsoft wireless desktop
Philips 24" 1080p monitor met audio (HDMI, VGA).

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ryzen 5 - 2400G (?) of Intel i3-8100 (?)
8GB RAM. (2x 4GB)
SSD om mee op te starten.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gezien de reviews en het feit dat je geen GPU hoeft te kopen, zou ik de Ryzen wel prefereren boven een Intel CPU, de Intel UHD graphics zijn niet zo geweldig naar wat ik begreep.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast komt in een kastje te staan, een basaal model kast waarbij de USB connectors aan de bovenkant zit heeft zo wel de voorkeur. Wil in de toekomst eventueel nog wel upgraden dus 4 geheugenslots en ruimte op de voeding voor een GPU zou ik wel fijn vinden.

Ga je overklokken?
Zou het wel leuk vinden, om te doen, maar het hoeft niet.

Wat verwacht je van ons?
Inspiratie!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:41
Als je reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2018 bijna letterlijk overneemt, moederbord verandert naar B350 (ASRock B350M Pro4 bijvoorbeeld) er een 2400G in metselt + een kast waar een 5.25" in past ben je al zo goed als klaar ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Nat-Water op 16-03-2018 14:42 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• wsn1979
Als ik het goed heb, dan hoef ik bij de ASRock B350M Pro4 niet na te vragen of de FW geschikt is voor de Raven Ridge APU's toch?...

Denk dat ik die idd laat bezorgen te samen met de Cooler Master Elite 342 , lijkt wel dat de R5-2400g met koeler daar in moet passen.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:41
De FW?

Je moet wel even het bios van te voren updaten (door bijvoorbeeld de leverancier) anders doet de Ryzen niks.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:30
Wat voor soort games moeten we aan denken?

• wsn1979
GTA en Wolfenstein oid denk ik.
Pagina: 1