Ik heb een kastje dat data verzend naar een IP adres of domein van een bedrijf dat failliet is. Veel heb je er dan ook niet meer aan. Daarom wilde ik het domein middels DNS spoofing naar een eigen server sturen om daar het POST object af te handelen en op te slaan in Firebase.
Echter, heb ik uren gezocht naar het juiste domein, maar ik kan er niet achter komen welke het kastje gebruikt.
Ik heb via OpenDNS mijn verkeer gemonitord, maar daar is hij niet te vinden, ook in de logs zie ik hem niet meteen.
Het kastje bestaat uit een RJ45 aansluiting en ene 12 volt aansluiting. Verder zit er een draadloze ontvanger in. Zodra er data naar de ontvanger wordt verstuurd, stuurt het kastje een POST naar een domein.
Nu zou ik graag tips hebben hoe ik dit het beste kan achterhalen.
Ik heb een:
Router met DD-WRT
Een MAC-Book met SNMP applicatie
Optioneel heb ik ook beschikking over ene windows laptop, een Raspberry PI
Ik hoop zelf dat het met 1 of meerdere van deze apparaten te achterhalen moet zijn.
Alvast bedankt.
Echter, heb ik uren gezocht naar het juiste domein, maar ik kan er niet achter komen welke het kastje gebruikt.
Ik heb via OpenDNS mijn verkeer gemonitord, maar daar is hij niet te vinden, ook in de logs zie ik hem niet meteen.
Het kastje bestaat uit een RJ45 aansluiting en ene 12 volt aansluiting. Verder zit er een draadloze ontvanger in. Zodra er data naar de ontvanger wordt verstuurd, stuurt het kastje een POST naar een domein.
Nu zou ik graag tips hebben hoe ik dit het beste kan achterhalen.
Ik heb een:
Router met DD-WRT
Een MAC-Book met SNMP applicatie
Optioneel heb ik ook beschikking over ene windows laptop, een Raspberry PI
Ik hoop zelf dat het met 1 of meerdere van deze apparaten te achterhalen moet zijn.
Alvast bedankt.