Mijn vraag
Na een half jaar kijken en proberen en naar verschillende bedrijven mijn computer gebracht te hebben is het nog steeds niet opgelost. Mijn vraag is of hier iemand is die een oplossing weet ? M`n computer blijft vastlopen als ik een web browser gebruik. Vaak ook met Steam of als ik random een programma opstart. Maar op de een of andere manier kan ik mijn muis wel gebruiken. Maar alles wat ik aanklik loopt vast.
En dan soms 2/3 keer per dag bevriest de hele pc... dan moet ik hem handmatig resetten om hem weer lopend te krijgen.
Zie hieronder wat ik heb geprobeerd en welke hardware ik gebruik!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64bit (schone installatie gedaan maar hielp niks )
Gigabyte GA-970A-DS3P - moederbord - ATX
AMD Black Edition - AMD FX 6350 - 3.9 GHz
Corsair Vengeance - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB
Crucial Ballistix Tactical LP BLT4G3D1608ET3LX0CEU 2x 4GB
Samsung evo SSD 120GB
HDD 500GB
550W corsair voeding
MSI 1050TI Gaming x 4GB
( iets vergeten ? Ik hoor het graag )
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het probleem is... ik en een paar andere ict bedrijven hebben niks kunnen vinden.
Wat (we) hebben geprobeerd.
Memory test... kwam er perfect uit!
HDD getest op bad sectors en op fouten... Niks!
Schone windows versie... Niks!
Bios geupdate... Niks!
Video kaart was niet helemaal goed! Die is vervangen maar dit hielp helaas niks!
Alle Drivers door een ICT bedrijf goed laten updaten... Helaas! maar ook niks.
Andere webbrowsers gebruikt.. ( dit hielp iets wacht tijd als de pc vast loopt is korter geworden )
De temperaturen blijven ook mooi laag ( 25/30 graden van de processor en natuurlijk de grafische kaart wat hoger omdat die pas aan gaat met 60graden )
Dus ik ben een beetje ten einde raad.... Ook in de logbestanden is er 0,0 te vinden..
Ik hoop daarom dat iemand hier met het geniale antwoord komt dat mijn pc weer normaal laat draaien!
Groeten. Steven W.
Na een half jaar kijken en proberen en naar verschillende bedrijven mijn computer gebracht te hebben is het nog steeds niet opgelost. Mijn vraag is of hier iemand is die een oplossing weet ? M`n computer blijft vastlopen als ik een web browser gebruik. Vaak ook met Steam of als ik random een programma opstart. Maar op de een of andere manier kan ik mijn muis wel gebruiken. Maar alles wat ik aanklik loopt vast.
En dan soms 2/3 keer per dag bevriest de hele pc... dan moet ik hem handmatig resetten om hem weer lopend te krijgen.
Zie hieronder wat ik heb geprobeerd en welke hardware ik gebruik!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64bit (schone installatie gedaan maar hielp niks )
Gigabyte GA-970A-DS3P - moederbord - ATX
AMD Black Edition - AMD FX 6350 - 3.9 GHz
Corsair Vengeance - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB
Crucial Ballistix Tactical LP BLT4G3D1608ET3LX0CEU 2x 4GB
Samsung evo SSD 120GB
HDD 500GB
550W corsair voeding
MSI 1050TI Gaming x 4GB
( iets vergeten ? Ik hoor het graag )
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het probleem is... ik en een paar andere ict bedrijven hebben niks kunnen vinden.
Wat (we) hebben geprobeerd.
Memory test... kwam er perfect uit!
HDD getest op bad sectors en op fouten... Niks!
Schone windows versie... Niks!
Bios geupdate... Niks!
Video kaart was niet helemaal goed! Die is vervangen maar dit hielp helaas niks!
Alle Drivers door een ICT bedrijf goed laten updaten... Helaas! maar ook niks.
Andere webbrowsers gebruikt.. ( dit hielp iets wacht tijd als de pc vast loopt is korter geworden )
De temperaturen blijven ook mooi laag ( 25/30 graden van de processor en natuurlijk de grafische kaart wat hoger omdat die pas aan gaat met 60graden )
Dus ik ben een beetje ten einde raad.... Ook in de logbestanden is er 0,0 te vinden..
Ik hoop daarom dat iemand hier met het geniale antwoord komt dat mijn pc weer normaal laat draaien!
Groeten. Steven W.