Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• NickyVDP
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 12-07 02:02
(Voordat mensen het gaan zeggen, Ja ik weet dat er een paar dagen een bijna identieke forum post hier was. maar omdat ik hem niet wou gaan hijacken heb ik deze post gemaakt) Hooray, Het is weer zover Ik mag bijna mijn abbo verlengen of een nieuwe nemen (maar dat zou nog 5 maanden duren, Mocht ik hem willen verlengen).. Momenteel heb ik een Iphone 5 maar dat is niet meer bruikbaar. Ik ben aan iets nieuws toe en wil met gierende banden weg van Apple. Toen ik mijn telefoon kocht had ik een hele andere mindset en was is van mening dat Android Zuigde. Maar als snel kwam ik er achter dat het tegen overgestelde waar is. Maar nu heb ik éen (voor mij) Best wel groot Dillema namelijk: Zal ik een LG G6 nemen of Oneplus 5T?

Wat is mijn budget?
Ik wil niet meer dan 35 Euro Pm uitgeven, Wat wel belangrijk is dat ik bij Ben zit als provider en daar ook moet verlengen. (Gelukkig is er ook Belsimpel :) )

Nu heb ik een lijstje gemaakt om in te zien wat voor telefoon het beste voor mij is, Maar helaas ik kom er nog steeds niet uit.
Hier is het lijstje:

One plus 5t + ( Hoevel plussen ik het geef betekent hoeveel het mij boeit )
-GrootScherm ++
-Vrij nieuw +++
-Oxygen OS +
-Goede Camera ++
-Veel ram en geode chipset +++
-Face Unlock +++
-amoled scherm +
-Android O +++
-Gorrila Glass 5 ++
-Dash charge ++
-----
Minpunten 5T
- Niet uitbreidbaar qua geheugen ++
- Niet waterdicht +
- Kans op ingebrande dingen op scherm (Door het amoled scherm) ++

------
Plus punten LG G6
-WaterDicht ++
-Mooier Ips scherm dan de 5T +
-KlikBare fingerprint reader / Die ook kan swipen ++
-uitbreidbaar geheugen +++
-Heeft een wide angle lens +
-ziet er mooier uit naar mijn idee +
----
Min Punten LG G6
-Draait (Nog) Android N +++
-4gb Ram +++
-Camera is minder dan de 5t ++
-Oude hardware +++
-Kleiner dan de 5T +
-Kans dat het niet meer word onderhouden qua Update's +++
-Lelijke LG Skin +

Fuck Plan B We Have Plan AA

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

NickyVDP schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 00:04:
(Voordat mensen het gaan zeggen, Ja ik weet dat er een paar dagen een bijna identieke forum post hier was. maar omdat ik hem niet wou gaan hijacken heb ik deze post gemaakt) Hooray, Het is weer zover Ik mag bijna mijn abbo verlengen of een nieuwe nemen (maar dat zou nog 5 maanden duren, Mocht ik hem willen verlengen).. Momenteel heb ik een Iphone 5 maar dat is niet meer bruikbaar. Ik ben aan iets nieuws toe en wil met gierende banden weg van Apple. Toen ik mijn telefoon kocht had ik een hele andere mindset en was is van mening dat Android Zuigde. Maar als snel kwam ik er achter dat het tegen overgestelde waar is. Maar nu heb ik éen (voor mij) Best wel groot Dillema namelijk: Zal ik een LG G6 nemen of Oneplus 5T?

Wat is mijn budget?
Ik wil niet meer dan 35 Euro Pm uitgeven, Wat wel belangrijk is dat ik bij Ben zit als provider en daar ook moet verlengen. (Gelukkig is er ook Belsimpel :) )

Nu heb ik een lijstje gemaakt om in te zien wat voor telefoon het beste voor mij is, Maar helaas ik kom er nog steeds niet uit.
Hier is het lijstje:

One plus 5t + ( Hoevel plussen ik het geef betekent hoeveel het mij boeit )
-GrootScherm ++
-Vrij nieuw +++
-Oxygen OS +
-Goede Camera ++
-Veel ram en geode chipset +++
-Face Unlock +++
-amoled scherm +
-Android O +++
-Gorrila Glass 5 ++
-Dash charge ++
-----
Minpunten 5T
- Niet uitbreidbaar qua geheugen ++
- Niet waterdicht +
- Kans op ingebrande dingen op scherm (Door het amoled scherm) ++

------
Plus punten LG G6
-WaterDicht ++
-Mooier Ips scherm dan de 5T +
-KlikBare fingerprint reader / Die ook kan swipen ++
-uitbreidbaar geheugen +++
-Heeft een wide angle lens +
-ziet er mooier uit naar mijn idee +
----
Min Punten LG G6
-Draait (Nog) Android N +++
-4gb Ram +++
-Camera is minder dan de 5t ++
-Oude hardware +++
-Kleiner dan de 5T +
-Kans dat het niet meer word onderhouden qua Update's +++
-Lelijke LG Skin +
Ik leg de punten van de telefoons even naast mij neer, maar is die 35,- inclusief het toestel? Vind je het erg dat je mogelijk BKR geregistreerd staat? Zie https://www.bkr.nl/veelge...nt-bij-bkr-geregistreerd/.

Of tik je het toestel in een keer af, zodat je lagere abonnementsgelden kwijt bent?

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• Oekol
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23:14

Oekol

waka waka hey hey

Afgaande op je plusje heb je zelf al besloten dat het de 5T wordt. ;) prima keus overigens. Heb zelf hele goeie ervaring met One Plus.

Echter zoals @Outerspace al zegt, wil je een BKR registratie? Is niet aan te raden. Als het kan zou ik de mobiel welke dan ook in 1x afbetalen.

Weet wel dat je bij belsimpel veel meer betaald (100 euro of zo) voor een oneplus dan via oneplus zelf.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Leoon. schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 00:10:
Weet wel dat je bij belsimpel veel meer betaald (100 euro of zo) voor een oneplus dan via oneplus zelf.
Dat is los, TS wil graag in combi met een abonnement en dat gaat via OnePlus zelf niet lukken.

Tevens gaan voor de OnePlus 5T, maar daar was je zelf ook al uit ;)

[Voor 10% gewijzigd door CLB op 16-03-2018 00:38]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

CLB schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 00:37:
[...]

Dat is los, TS wil graag in combi met een abonnement en dat gaat via OnePlus zelf niet lukken.

Tevens gaan voor de OnePlus 5T, maar daar was je zelf ook al uit ;)
Daar heb ik het ook over. Die zin vloeide door uit bkr registratie beter zelf kopen maar pas dan op want etc etc

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 08:55
Nokia 7 plus al overwogen, met Android One dus gegarandeerd 3 jaar snel upgrades en updates, en net iets goedkoper dan de LG G6 in je abonnement. Plus is LCD scherm, 64GB opslag, 4GB ram, SD kaart uitbreidbaar, goede accu, modern 18:9 schermverhouding, 3.5 audio connector, etc.
https://www.belsimpel.nl/...elefoonkleur%5B0%5D=Zwart

• NickyVDP
Leoon. schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:26:
[...]

Daar heb ik het ook over. Die zin vloeide door uit bkr registratie beter zelf kopen maar pas dan op want etc etc
Wat ik nu heb is een abonnement en daar ben ik eigenlijk weer naar opzoek. Het is voor mij niet mogelijk om in korte termijn dat te doen.

• NickyVDP
Outerspace schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 00:06:
[...]

Ik leg de punten van de telefoons even naast mij neer, maar is die 35,- inclusief het toestel? Vind je het erg dat je mogelijk BKR geregistreerd staat? Zie https://www.bkr.nl/veelge...nt-bij-bkr-geregistreerd/.

Of tik je het toestel in een keer af, zodat je lagere abonnementsgelden kwijt bent?
Nee totaal niet, Dat ben ik nu ook al ^

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

NickyVDP schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:14:
[...]

Nee totaal niet, Dat ben ik nu ook al ^
Weet niet per se of dat direct geldt voor oude abonnementen. Maar nogmaals je hebt zelf min of meer al de keuze gemaakt voor de OP5(T) aangezien die meer plusjes heeft en minder bij de negatieve dingen. Dus ik zeg doen :)

• NickyVDP
Ik denk ook bijna zeker te weten dat ik voor de 5t wil gaan het enige probleem wat ik nu nog heb ik dat is de G6 heb aangeraakt in een winkel en de 5t niet en dat 't ook niet mogelijk is.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True