Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals we weten hebben landen als India en China een mannenoverschot (of een vrouwentekort), waar de balans is totaal zoek met het gevolg er een grote groep mannen niet aan de vrouw kan komen. Ik vraag me af welke gevolgen dit heeft voor de maatschappij. Ik kam me voorstellen dat dit voor de nodige frustratie en criminaliteit zorgt. Mannen hebben immers die biologische behoefte om voor nageslacht te zorgen. Uit diverse onderzoeken staat immers vast dat deze groep mannen vaker aan de drugs en alcohol gaan en zodoende in de criminaliteit belanden.

Ik vrees dat we binnen enkele decennia een vergelijkbare situatie krijgen in Nederland. Een groot deel van de vluchtelingen/migranten is jong, hoogopgeleid en vooral man. De kans is groot dat ze met Nederlandse vrouwen aanpappen. In feite zorgt het voor veel meer concurrentie op de Nederlandse relatiemarkt.

Want je ziet ook dat veel moslimmannen wel met Nederlandse vrouwen relaties aanknopen maar ik zie anders weinig Nederlandse mannen met moslimmeisjes daten. Kortom, door de dubbele moraal onder deze groep en de combinatie aan grote hoeveelheid aan jongemannen die Europa binnenkomen zorgt dit voor veel meer concurrentie op de relatiemarkt en daar maak ik mij zorgen om. Ben ik de enige?

https://www.politico.com/...migrant-crisis-men-213500

www.bbc.com/news/magazine-35444173

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2018 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Dat NL-ers niet "aanpappen" heeft niets met een dubbele moraal binnen de "groep" waarin de moslimmeisjes zich bevinden. Iedereen maakt voor zichzelf uit wie hij/zij leuk vindt. Als dat andersom ook zo is, zie ik geen probleem.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TS, was jij niet degene die zelf wat moeilijk 'aan de vrouw kon komen'? Is dit waar je het nu zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Even op slot, tot de plaatselijke mods er naar gekeken hebben.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:10

defiant

Moderator General Chat
Dit is geen topic start die zal lijden tot een fatsoenlijke discussie omdat de TS al vooringenomen is en speculeert op een mogelijk scenario in de toekomst. Discussie op basis van speculatie en aannames zien we liever niet in AWM. Ik zie dan ook geen reden voor een fatsoenlijke discussie en blijft dit topic daarom ook gewoon dicht.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Dit topic is gesloten.