Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zorgt een elgato voor lagg tijdens het streamen?

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Vraag

• Leanderrr
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06-09 20:51
Hoi!

Ik ben op dit moment een beetje op zoek naar een manier om laggfree te streamen.
Na een tijdje te zoeken kwam ik bij de elgato uit. Als ik hiermee zou streamen, krijg ik dan dezelfde fps als bijvoorbeeld met OBS, of meer kijkend naar dezelfde performance die ik zou hebben zonder te streamen?

Op internet kon ik alleen informatie vinden over mensen die hun settings verkeerd hebben staan, niks waar ik naar zoek.

-Leander

Alle reacties

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"De elgato" :?

Elgato is een randapparatuurmerk die tientallen producten heeft, waaronder meerdere voor het streamen. Dat je iets probeert te streamen is duidelijk, maar daar houdt de duidelijkheid op. Je geeft geen info over je systeem of welk OS het draait, je zegt niets over wat de huidige situatie is. Ja, je ervaart "lagg" tip: het is "lag" - als je termen correct spelt vind je doorgaans meer met de search... maar zonder getallen zegt dat een ander ook niets. En blijkbaar heb je iets gezocht en iets gevonden, maar ook hier ontbreekt iedere zoekterm of link naar resultaat.

Met zo'n wazige, inhoudsloze topicstart kan niemand je helpen, en daarom voldoet het ook niet aan de richtlijnen die wij stellen voor een goede topicstart. Ik sluit dit topic dan ook nu.

Voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Verder klinkt dit verdacht als een verzoek om aankoopadvies. Dan heb je deze ook gemist:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.