Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Battlefield 2 nog online te spelen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• hennes1
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12-06 10:01
Mijn vraag
...mijn vraag is, zou ik nog ergens online Bf2 kunnen spelen? half jaar geleden konden we nog ergens in Engeland spelen maar die is opgeheven , en het is niet dat ik geen spellen heb maar ik vond het altijd leuk , ja dat krijg je als je wat ouder word ,of zou ik zelf een server kunnen huren of mag dat ook weer niet?
groetjes hnns700

...

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-06 19:13

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nope. Of je moet goed zoeken maar dat is niet-legale materie op het forum en internet.

Ook een community-reboot lijkt last te hebben van advocaten van EA.

Xbox Live: OctagonQontrol

• hennes1
sorry, staat het nu goed? ik heb even gekeken en volgens mij staat het nu wel goed.
en er word niks illegaals gedaan, ik heb iets gevonden en dat gaat via een HUB , https://www.bf2hub.com/home/downloads.php
en het werkt prima en of dat dan ilegaal is dat weet ik niet.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:57
Maandje geleden ook via die manier geprobeerd met originele Origin versies en het werkt perfect :)
Zijn nog genoeg servers online!

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• hennes1
Je bedoel tocht dat heel oude spel van EA ? BF2 en niet BFBC2 , nou zover ik weet is BF2 officieel niet meer in de running bij EA heeft naar mijn weten geen servers meer .

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22:02

iCore

Dat is mijn uitspraak.

quote:
hennes1 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:00:
Je bedoel tocht dat heel oude spel van EA ? BF2 en niet BFBC2 , nou zover ik weet is BF2 officieel niet meer in de running bij EA heeft naar mijn weten geen servers meer .
Nee inderdaad, Maar als je BF2 nog niet verwijderd heb, kan je hem via de HUB nog spelen, anders niet.

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:57
quote:
hennes1 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:00:
Ja BF2 met Hub werkt nog prima, je moet wel helemaal over nieuw bij rank 1 weer beginnen :)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20:45

Geronimous

Moderator Spielerij
* titelfix

FT-17 FTW!

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True