Voornamelijk voor typen | Snelle laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGekkeBoy
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-09 16:08
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop voornamelijk gebruiken om verslagen te typen, dus langdurig typen. Verder moet de laptop snel zijn, en het liefst een i7 bevatten (een goede i5) kan ook wel. En sowieso een SSD.

Wat is je budget?
€700 is de max. Maar ik wil zelf rond de 600/650 uitgeven. Alleen €700 als er een groot verschil in zit (dan begrijp ik wel dat ik daar geen i7 bij kan halen, maar dat hoeft ook niet).

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hij zal wel thuis gebruikt worden. Accuduur maakt ook niet zoveel uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Een merk dat reliable is :-).

Beste antwoord (via DieGekkeBoy op 18-03-2018 08:14)

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:53

P_Tingen

omdat het KAN

Ik zou een el cheapo laptop kopen en investeren in een goed mechanisch toetsenbord. Je moet wel echt flink snel kunnen typen, wil je een laptop daar in de stress van krijgen, dus daar heb je zeker geen i5, laat staan een i7, voor nodig.

... en gaat over tot de orde van de dag

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

categorie: Laptops

Gebruik de filers aan de linkerzijde, lees reviews van de (evenuteel) overgebleven modellen en presenteer ons je zoekresultaten. Eigen inzet is cruciaal.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:48
Je gaat voornamelijk typen en wilt een i7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max043
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08-09 12:02
Beetje apart, als ik dit zo lees ga je hem thuis gebruiken. Kan je dan gewoon niet een laptop kopen en daarop een toetsenbord aansluiten?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:53

P_Tingen

omdat het KAN

Ik zou een el cheapo laptop kopen en investeren in een goed mechanisch toetsenbord. Je moet wel echt flink snel kunnen typen, wil je een laptop daar in de stress van krijgen, dus daar heb je zeker geen i5, laat staan een i7, voor nodig.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 23:30
P_Tingen schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:28:
zelfs een i3 zou daar nog meer dan voldoende voor zijn.
Een SSD is eigenlijk al overkill voor alleen typen. Al werkt het wel wat prettiger als diverse programma's sneller opstarten etc..

grofweg zou een laptop met een i3, 8gb ram, 128 gb ssd en graphics onboard al meer dan voldoende zijn. Pak alleen wel een 15,6 inch. Zeker als je thuis wil werken. Mijn advies: laptopstandaard en toetsenbord erbij pakken. Anders vernaggel je heel je rug/houding door alleen maar op een laptop te blijven werken...

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DieGekkeBoy
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-09 16:08
Hallo, ik heb er over nagedacht en inderdaad, ik heb helemaal geen i7 nodig voor typen. Ik denk dat ik inderdaad voor een normale laptop ga en een goed mechanisch toetsenbord. Dankjewel allemaal voor het helpen!
Pagina: 1