Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag,
Mijn nieuwe huawei p smart (14 dagen oud) geeft bij telefoonoptimalisatie hooguit 92 % aan, meestal blijft hij zelfs op 80% hangen.
Ik weet, van mijn oude, huawei dat na optimalisering de telefoon aangeeft 100 %, uw telefoon is in topconditie. het cirkeltje werd dan ook groen, nu blijft het blauw
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android 8
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
telefoon opnieuw opgestart / meerdere malen achter elkaar geoptimaliseerd / huawei in een chat gevraagd, en die geven aan dat het toestel nog te nieuw was en niet alle aplicaties geoptimaliseerd zijn / moest het nog maar een dag of twee afwachten / en met android 8 kon het wel zijn dat het toestel nooit 100 % haalt?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Heb je het over de app: Telefoonbeheer

Cloud ☁️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hou vooral in het achterhoofd dat die "optimalisatie" totale marketingbullshit is, en geen werkelijk cijfer dat aangeeft hoe goed je telefoon geoptimaliseerd is. Live and let live. Zo lang je geen echte problemen met je telefoon hebt of hij traag is o.i.d., gewoon negeren.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Pro tip: open nooit die phone manager.

Voor Huawei, en telefoon in "top conditie" hebben, betekent dat een album die ik in de laatste 2 weken niet geluisterd heb, gewoon weg moet (al heeft mijn telefoon 128GB opslag).

Of alle apps continu sluiten en zorgen dat ze niet waker woorden, ook niet tijdens de normale Doze maintenance window, en je mist gewoon notificaties.

Gewoon negeren, telefoon om de zoveel dagen opnieuw starten en moet alles goed gaan.