Zoekopdracht opslaan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• supern0va
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 22:59
Is het mogelijk om een zoekopdracht op te slaan, en bericht te krijgen wanneer er (nieuwe) matches zijn?

Ik heb de filters voor mijn gewenste laptop ingesteld en er zijn nul resultaten. Zou mooi zijn om een signaal te krijgen als hetgeen ik wil kopen voor de gewenste prijs beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Zijn er binnen jouw filters sowieso wel enige resultaten beschikbaar? (Bijvoorbeeld een laptop met Ryzen processor met Win XP als OS zul je sowieso nooit gaan vinden.

Mocht er wel een laptop zijn die aan je eisen voldoen maar die (nog) te duur is kun je op "Willen" klikken. Je krijgt dan de optie om hem aan je wenslijst toe te voegen een een pricealert in te stellen. Hierdoor krijg je een notificatie als het product onder de door jou aangegeven prijs aangeboden wordt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/esXKsYq.jpg

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supern0va
Bedankt voor je suggestie. Er zijn idd wel resultaten als ik het prijsfilter weghaal. Maar ik verwacht dat toekomstige matches net zo waarschijnlijk nieuwe producten op de markt zijn, dan dat oude producten in prijs dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
supern0va schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:23:
Bedankt voor je suggestie. Er zijn idd wel resultaten als ik het prijsfilter weghaal. Maar ik verwacht dat toekomstige matches net zo waarschijnlijk nieuwe producten op de markt zijn, dan dat oude producten in prijs dalen.
In dat geval denk ik dat je hier moet zijn : Mooie Features

[ Voor 3% gewijzigd door ImNotnoa op 15-03-2018 14:25 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supern0va
Done, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp