goedkoop 2 platenspeler om mee te draaien (hobby)

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 20:27
weet iemand nog een winkel ofzo waar je goedkoop platenspelers kan kopen om mee te draaien, scratch naalden hoeven niet perse, maar natuurlijk wel pitch control, en ik ben ook nog op zoek naar een mengpaneel, 2 kanaals is al genoeg, wel met voorbeluisterfunctie per kanaal.

Ook zoek ik nog leuke trance/hardhouse/house/dance platen, heb je er thuis nog liggen waar je vanaf wilt of weet je waar je die goedkoop kan krijgen 2e hands mag dus ook reageer dan ff

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 20:27
op de megafestatie waren de klubbheads trouwens nog, nou die gasten zijn echt goed en hun danseressen zijn erg lekker!!!! Er was ook een stand van freerecordshop, daar heb ik wel 1 plaat gekocht voor 15 piek, maar hier bij ons in huizen kan je ze er niet kopen :( echt weird, weet iemand dan nog een freerecordshop waar het wel kan??

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 16:35 schreef Tranze het volgende:
op de megafestatie waren de klubbheads trouwens nog, nou die gasten zijn echt goed en hun danseressen zijn erg lekker!!!! Er was ook een stand van freerecordshop, daar heb ik wel 1 plaat gekocht voor 15 piek, maar hier bij ons in huizen kan je ze er niet kopen :( echt weird.
[/Off topic/]
Wat heeft dit met je vraag te maken !?
[/Off topic/]

in amersfoort , in utrecht , overal man , gewoon goed zoeken

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

[topic=174863]

dit is nog wel héél recent aan de orde geweest.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.