Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florius1
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-05 20:11
Ik heb laatst een Juniper SSG5 van een mede-tweaker overgenomen. Allemaal leuk en aardig, en zou nu graag de laatste firmware erop willen zetten.

De Juniper website zegt mooi ja je hebt een account nodig. Dus ik heb een account aangemaakt, maar mocht er helaas nog niet bij.
Ik heb contact gezocht met Juniper Customer Care en die zeggen heel mooi: Nee sorry, mag je geen toegang toe, want je hebt geen service contract.
Dat kan ik tot dan begrijpen. Maar vervolgens zeggen ze: Ja het product is wel EOL, dus doen we daar geen contracten meer voor, bekijk het maar.

Stomverbaasd dat er zo mee wordt omgegaan, maar nu rest mij de vraag, is er een andere manier om een deze software te komen?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nope, software, ook voor spullen die EOL zijn, worden betaald onder andere door service contracten. Jij geen contract? Dan ook geen software.

Dit geldt ook voor firmwares van bijvoorbeeld HP en Dell; als je support contract verlopen is, kan je soms ook bepaalde zaken niet meer downloaden.

Alternatief? Geen idee maar legaal zal het vast niet zijn (want je betaalt er niet voor).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdlaccount
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20-09-2021
Bedankt voor de heldere vraag en antwoord.

Ik wou namelijk ook aanschaffen, maar inderdaad EOL.
Dus zou dan niet meer goed kunnen functioneren.

Dit is de link: https://webdownload.junip...record/90183.html?pf=SSG5 versie: 6.3.0r27