en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Verwijderd
Voor zover ik weet is daar nauwelijks controle op, je hebt zo'n beperkte bandbreedte dat veel dataverkeer genereren gewoon moeilijk is 
Sowieso kunnen er nooit meerdere mensen relaxed surfen op je servertje (voor 1 bezoeker is het al traag bij redelijk grote pagina's) en bedenk wel dat je eigen downstream naar beneden keldert als er flink wat wordt geupload, dus je kunt het volgens mij eigenlijk alleen gebruiken voor wat test dingen en voor vrienden om er dingen op te zetten af te halen, maar niet echt een site te draaien.
Sowieso kunnen er nooit meerdere mensen relaxed surfen op je servertje (voor 1 bezoeker is het al traag bij redelijk grote pagina's) en bedenk wel dat je eigen downstream naar beneden keldert als er flink wat wordt geupload, dus je kunt het volgens mij eigenlijk alleen gebruiken voor wat test dingen en voor vrienden om er dingen op te zetten af te halen, maar niet echt een site te draaien.
Verwijderd
Ik werk zelf bij planet.
Tis een fair use policy, je moet het wel heel bont maken wil je gebeld of gemaild worden.
Denk dat een 0,5 /1gb wel te doen is per dag.
Als je dat haalt tenminste, want je up is maar 8kbs
1 tip, neem advanced zoals ik.
Alhoewel ik zit bij euronet
Tis een fair use policy, je moet het wel heel bont maken wil je gebeld of gemaild worden.
Denk dat een 0,5 /1gb wel te doen is per dag.
Als je dat haalt tenminste, want je up is maar 8kbs
1 tip, neem advanced zoals ik.
Alhoewel ik zit bij euronet
ben ik met je eens, is dan ook meer een testomgeving...
hoewel ik weinig last heb van de upstream op het moment
maar theoretisch gezien kun je met 6Kb/s toch zo'n 500Mb er doorheen persen op een dag...
hoewel ik weinig last heb van de upstream op het moment
maar theoretisch gezien kun je met 6Kb/s toch zo'n 500Mb er doorheen persen op een dag...
edit:
ik wil ook idd fast nemen, maar KPN zegt op dit moment alleen maar nieuwe abo's aan te nemen en niet te upgraden... :-/
ik wil ook idd fast nemen, maar KPN zegt op dit moment alleen maar nieuwe abo's aan te nemen en niet te upgraden... :-/
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Als ik een mp3 servertje aan heb staan voor bekende, en die downloaden dan, dan kan ik niet veel meer doen.
Neem fast, ga ik dus ook doen
Neem fast, ga ik dus ook doen
Verwijderd
Upload mag maximaal 30gig zijn!
Maarja dat haal je noooooooit! Dat is b.t.w. wel met je download samen. Ik zit op 40Gb+ per maand en ik hoor ze niet klagen....
Pagina: 1