Nikon D7200 | Nikon 18-55 | Nikon 55-200 | Sigma 50-500
Suggestie: geen idee of het lastig is maar met net iets meer tocht/lucht, zou je ook iets meer likkende/speelsere vlammen kunnen krijgen. Ik moest 2x kijken of het nu een foto was of een Photoshop-effect; alhoewel dat zowel positief als negatief kan klinken
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
@mastair waarom dan
dit zijn dan 2 andere wat meer verbrand is dit dan wat je bedoeld @MAX3400

[ Voor 136% gewijzigd door Coolyo_Lars op 14-03-2018 20:22 ]
Mee eens, voor detail moet de sluitertijd sneller, veeel sneller.. 1/800 of nog korterMAX3400 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:26:
Mening; de kaarten zijn nog te herkenbaar ondanks "brand!!!!"; had mogelijk iets zwartere randen of zelfs het bubbelen van een coating minstens zo interessant gevonden om te zien.
Suggestie: geen idee of het lastig is maar met net iets meer tocht/lucht, zou je ook iets meer likkende/speelsere vlammen kunnen krijgen. Ik moest 2x kijken of het nu een foto was of een Photoshop-effect; alhoewel dat zowel positief als negatief kan klinken
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Als je dit nog eens doet kijk dan of je de foto's iets minder kan croppen zodat er wat meer ruimte om de foto zit. En maak misschien ook je watermerk wat subtieler, deze leidt nu best wel af van de foto en dat is zonde.
Ga vooral door!
But then again, I could be wrong..
Is dit dan wat je bedoelde @MAX3400
Hier dus weer twee probeersels, geef je mening maar ben nog jong en kan nog een hoop leren (ben trots op mijzelf dat ik dat durf te zeggen, meestal als ik op school zit denk ik daar anders over
bij de eerste vind ik persoonlijk de kaarten iets te geel maar kon er niks aan doen zonder ook de vlammen aan te passen dus maar zo gelaten. en bij de tweede vond ik het eerst jammer dat hij net viel op dat moment. maar later na het bekijken op het grote scherm vond ik het zo ook mooi met die vlammen. Denk dat het ook een beetje met smaak te maken heeft.

[
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
naxasius.com, mijn eigen mmorpg spel (browser based).
Tja, je watermerk, mag wat subtieler.
@MRIdev Ja die mag wel wat subtieler ja is gewoon een standaard die ik jaren geleden heb gemaakt staat gewoon standaard ingebakken op lightroom, zal er eff naar kijken.