Sony MDR-1000X blijft hangen op verbinding maken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een probleem met het verbinden van mijn Sony headphone MDR X 1000. Laatst heb ik die uit mijn Bluetooth lijst verwijderd wegens problemen met verbinding. Hij was toen wel verbonden maar er kwam gewoon geluid uit mijn laptop speakers en niet de headphones. Dus mijn plan was om ze opnieuw toe te voegen in mijn lijst, hopende dat het probleem opgelost zou zijn. Nu ben ik al een paar dagen bezig om dat voor elkaar te krijgen.

De stappen die ik heb gemaakt : start > Bluetooth en andere apparaten > Bluetooth of ander apparaat toevoegen > optie 1(Bluetooth; muizen, toetsenborden, etc.)

Vervolgens vind hij de Sony headphones wel, maar hij blijft op verbinding maken hangen.

Kan iemand mij uit de brand helpen? Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Welke laptop met welke windows versie?
Daarnaast, heb je dat probleem ook met bijvoorbeeld het verbinden van de headphone met een tablet/smartphone?

Omdat de laptop de headphone wel ziet, ga ik er ff vanuit dat als je de headphone aanzet, je de aanknop een aantal seconden ingedrukt houdt, totdat de headphone "pairing" zegt. Zo niet, dat ff proberen :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi Hulleman,

Dank je voor je reactie!
Met andere apparaten kan ik wel probleemloos verbinden.
Laptop: Asus n56v
Windows: windows 10 met meest recente update.

Helaas werkt dat ook niet :-( Het maakt geen verschil of ik hem alleen aan zet of op 'pairing'. zet tijdens het verbinden. Er is nu wel iets veranderd: er komt vrijwel gelijk te staan 'probeer opnieuw verbinding te maken met uw apparaat'. Maar als ik dit opnieuw probeer te doen blijft deze melding staan.