Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gebruiken als werk pc (denk aan office, internetten etc.), moet dus snel zijn/snel opstarten. Daarnaast af en toe een game kunnen spelen op hoge kwaliteit. Graag windows besturingssysteem. Ook wil ik kunnen multitasken, bijvoorbeeld of één grote monitor (ultra wide screen) of twee monitoren. Ik ga de pc zelf in elkaar zetten, heb hier al redelijk wat ervaring mee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 800 tot 1000 euro voor de pc (exclusief monitor, toetsenbord en muis)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nvt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een lijstje gemaakt, zoals je ziet meerdere monitoren, misschien kunnen jullie me er 1 aanraden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Pc moet snel zijn
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet de bedoeling, zoals je ziet in mijn lijstje heb ik wel gekozen voor een K processor, misschien moet ik de niet K versie kiezen?
Wat verwacht je van ons?
Een advies voor mijn gekozen lijst
Voornamelijk gebruiken als werk pc (denk aan office, internetten etc.), moet dus snel zijn/snel opstarten. Daarnaast af en toe een game kunnen spelen op hoge kwaliteit. Graag windows besturingssysteem. Ook wil ik kunnen multitasken, bijvoorbeeld of één grote monitor (ultra wide screen) of twee monitoren. Ik ga de pc zelf in elkaar zetten, heb hier al redelijk wat ervaring mee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 800 tot 1000 euro voor de pc (exclusief monitor, toetsenbord en muis)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nvt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een lijstje gemaakt, zoals je ziet meerdere monitoren, misschien kunnen jullie me er 1 aanraden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 349,- | € 349,- |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC | € 177,99 | € 177,99 |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 44,95 | € 44,95 |
| 2 | Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart | € 149,- | € 298,- |
| 1 | Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 Zwart | € 296,- | € 296,- |
| 1 | Iiyama XB3270QS-B1 Zwart | € 287,50 | € 287,50 |
| 1 | LG 29UM69G-B Zwart | € 268,95 | € 268,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | Corsair SF450 | € 79,50 | € 79,50 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 114,88 | € 114,88 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.024,72 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Pc moet snel zijn
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet de bedoeling, zoals je ziet in mijn lijstje heb ik wel gekozen voor een K processor, misschien moet ik de niet K versie kiezen?
Wat verwacht je van ons?
Een advies voor mijn gekozen lijst