Toon posts:

probleempje met een forum gebruiker

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Wim,

Ik heb je email adres van een pcm collega (maarten goet),
het volgende is het geval.
(zie onder).
kan jij iets voor me betekenen dat ik weer mag posten.

Louis van Belle
Bazic Blue

>Bedankt voor je reactie,
>
>Wat er toen gebeurd is, is dat ik bij een gebruiker van tweakers op z'n
home
>page een Trojan tegen kwam.
>Dat ik dit toen op die manier gedaan hebt was puur om andere mensen te
>waarschuwen.
>Ik wist ook niet dat die manier van posten niet mag.
>Is er toch nog een mogelijkheid dat ik wel mag posten.
>Gezien ik nu de regels ken zal ik niet meer op die manier posten.
>
>Ik hoop dat ik van jullie toch ook een beetje begrip krijg, en dat ik weer
>mag posten.
>
>M. vr. gr.
>
>Louis.
>
----- Original Message -----
From: "Ben (aka Bulldog) T.Net" <bulldog@tweakers.net>
To: "'Louis van Belle'" <lbelle@chello.nl>
Cc: <gathering@Tweakers.net>
Sent: Saturday, July 07, 2001 11:27 AM
Subject: RE:

> Hoi Louis,
>
> Heb even gekeken waarom je niet zou kunnen posten en
> heb het probleem gevonden. Volgens mijn gegevens ben
> je 9 Maart 2001 gebanned van gathering.tweakers.net
> dit wegens een 10 voudige crosspost.
>
> Je account is toen per direct geblokkeerd voor verder
> gebruik. Jammer dat het zo ver heeft moeten komen.
>
> --
> Met vriendelijke groet,
> Ben aka Bulldog
> bulldog@tweakers.net
>
> -----Original Message-----
> From: Louis van Belle [mailto:lbelle@chello.nl]
> Sent: zaterdag 7 juli 2001 2:31
> To: gathering@tweakers.net
> Subject:
>
> Hoi all,
>
> Waarom kan ik niet antwoorden op een post??
>
> Ik wilde iemand een oplossing voor zijn probleem geven, maar ik kan niet
> posten, hij zegt dat ik geen rechten hiervoor hebt.
> Ik replay op zijn message.
>
> I.a.v.a.
> ThcNbl
Kunnen de adjes hier heel mischien iets aan doen.

M.v.g. Wim Cosse (Catweazle)

edit:

zo snapt iedereen het :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Zoals in het mailtje van Bulldog staat is het een permban... helaas voor hem

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:57

WoutF

Hoofdredacteur
't is wel lullig aangezien het geen crosspost spam was maar een waarschuwing, het was dus wel goed bedoeld. Maar de FAQ is hier duidelijk over, dus toch een beetje eigen schuld dikke bult

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tja, regels zijn regels.

Toegegeven, als de crosspost inderdaad zo goedbedoeld was als hij in zijn e-mail zegt dan kun je overwegen iets soepeler te werk te gaan imho. Dan denk ik in de richting van een tempban.

Maar de beslissing is wellicht weloverwogen genomen, wat dat betreft moet je ook maar afwachten of het inderdaad een zo goedbedoelde waarschuwing was of gewoon SPAM, want het is wel zijn woord hier en natuurlijk zal hij zichzelf graag in een positief daglicht zetten.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:42

Marc H

- - Is wakker - -

Het was niet echt slim om gelijk in 10 forums te posten, maar om daarvoor gelijk een permanente ban uit te delen?

Oplossing lijkt me erg simpel, ban opheffen, met de aantekening dat bij de eerste misdraging de ban er weer permanent (en dan ook echt permanent) op komt.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-11 19:47

Garrett

Watercooler

Op zondag 15 juli 2001 06:01 schreef Marc H het volgende:
Het was niet echt slim om gelijk in 10 forums te posten, maar om daarvoor gelijk een permanente ban uit te delen?

Oplossing lijkt me erg simpel, ban opheffen, met de aantekening dat bij de eerste misdraging de ban er weer permanent (en dan ook echt permanent) op komt.
Inderdaad, crossposten is niet verstandig, maar als iemand goede bedoelingen heeft moet je 'm niet bannen en ZEKER niet permanent

Gewoon z'n account weer activeren :)

I love watercooling

• Arno

Arno

PF5A

Op zondag 15 juli 2001 09:13 schreef Garrett het volgende:
Inderdaad, crossposten is niet verstandig, maar als iemand goede bedoelingen heeft moet je 'm niet bannen en ZEKER niet permanent

Voordat een user een ban krijgt, wordt er eerst even overlegd in de crew. Het lijkt me sterk dat jij het forum beter kan leiden van een crew van iets van 30 man :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• saviour
  • Niet online
Op zondag 15 juli 2001 11:37 schreef Traag het volgende:

[..]

Voordat een user een ban krijgt, wordt er eerst even overlegd in de crew. Het lijkt me sterk dat jij het forum beter kan leiden van een crew van iets van 30 man :)
Nou...

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 15 juli 2001 09:13 schreef Garrett het volgende:

Hij was 9 maart gebanned hier is nog een van zijn topics:
[topic=140325]

Goede bedoelingen of niet, de topic is een schreeuw partij en in 10 fora crossposten is ook absoluut niet goed...

• saviour
  • Niet online
Op zondag 15 juli 2001 13:31 schreef ACM het volgende:

[..]

Hij was 9 maart gebanned hier is nog een van zijn topics:
[topic=140325]

Goede bedoelingen of niet, de topic is een schreeuw partij en in 10 fora crossposten is ook absoluut niet goed...
Jullie hebben hem nu toch laten zien dat het niet zo mag. Dat het verkeerd was, ook al had hij goede bedoelingen... ?

Hij had iig wel goede bedoelingen. Is het dan zo moeilijk om zon persoon een 2e kans te geven?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Eh ->>>> [topic=140325] ( <--- goede bedoelingen :?)

Dat was het topic was dus iets van 10x ge -crossposts is /was.
(Andere topics zijn getrashed ../.)

• Hillie
  • Laatst online: 16:33

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op zondag 15 juli 2001 13:32 schreef saviour het volgende:
Hij had iig wel goede bedoelingen. Is het dan zo moeilijk om zon persoon een 2e kans te geven?
Bovenin de knoppenbalk zie je naast profile het knopje register staan. Daar kan 'ie terecht denk ik zo.....

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• saviour
  • Niet online
Op zondag 15 juli 2001 13:59 schreef Hillie het volgende:

[..]

Bovenin de knoppenbalk zie je naast profile het knopje register staan. Daar kan 'ie terecht denk ik zo.....
Is dat zo?

Kan hij dan nog wel registreren? Want zn email adres staat in zn oude profiel lijkt me zo...

• Arno

Arno

PF5A

Op zondag 15 juli 2001 13:59 schreef Hillie het volgende:
En jij denkt dat wij niet controleren op clones >:)

Jeremy Clarkson

• saviour
  • Niet online
Op zondag 15 juli 2001 14:05 schreef Traag het volgende:

[..]

Een 2e kans is dus blijkbaar erg moeilijk om te geven.

• Arjan B
  • Laatst online: 20-12-2023
Het is iemand van PCM? Ok, permanente ban, 15 jaar cel en 1 miljoen boete lijkt me wel op zijn plaats ;)

Maar nu serieus: de Nederlandse wetgeving voorziet in een 2e kans voor iedereen die een misdaad begaat. Dus waarom niet hier :?

Loeibaar.nl

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ja.. als ie één keer een beetje heel fout is geweest, maar dat inziet, mag hij toch wel een tweede kans??

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm ik geef toe dat de manier waarop niet helemaal de juiste is, meestal werkt het beter om het profiel van een betreffende user even in SU te zetten.

Maar toegegeven: c:\con\con was behoorlijk irritant, al was het geen virus, je computer kon er hard mee op zijn bek gaan, zodanig dat je de stroom er af moest halen voor je em weer aan de praat kreeg.

Dát ie dus wilde waarschuwen was niets mis mee, maar de manier waarop was niet helemaal slim. Lijkt me opzich dat de newbie er even op gewezen had kunnen worden dat ie de FAQ had moeten lezen en dat ipv het hele forum wakker te schudden en proberen iedereen te bereiken het veel beter werkt om het in SU te posten, zodat de sig (evt.) weggehaald wordt.

Maar ik blijf bij mijn mening dat een tempban misschien beter op zijn plaats was geweest.

Verwijderd

als "leidinggevende" groep mensen die de mods zijn op GoT zouden ze niet op hun daden moeten terugkomen tenzij die door andere mods ook niet aanvaard worden, das de poten onder je eigen stoel wegzagen, en gewoon ff reggen met aan andere naam kan dus ook.

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 20:19 schreef Lasher het volgende:
2 user accounts :?
Wat is dit dan?
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/7208
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/1362

Die gast heeft gewoon 2 accounts. Ik meen me nog een topic over een heer Pier en een heer Destruction te herinneren? :)

Edit: Sorry jongens voor het omhoog kicken. Ik zag dit draadje in een ander topic staan en heb met m'n slapende hoofd erop gereageerd. :z

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 20:19 schreef Lasher het volgende:

en gewoon ff reggen met aan andere naam kan dus ook.
Zo te zien wel ja :r

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op zondag 15 juli 2001 14:05 schreef Traag het volgende:
Niet erg goed óf erg tollerant.

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 16:47 schreef Prankster het volgende:

[..]

Wat is dit dan?
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/7208
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/1362

Die gast heeft gewoon 2 accounts. Ik meen me nog een topic over een heer Pier en een heer Destruction te herinneren? :)

Edit: Sorry jongens voor het omhoog kicken. Ik zag dit draadje in een ander topic staan en heb met m'n slapende hoofd erop gereageerd. :z
daar is een reden voor
helemaal in het begin had ik de username Lasher, ik ben toen van email adres veranderd en wou toen dat veranderen in mijn profile dat was net op het moment toen er problemen waren met de passmailer, dwz passwoord veranderd en geen mail, ik was toen al een regular op de chatbox en daar hebben ze der wat naar gekeken en dan moest ik maar een nieuwe reggen, dwz Lasher[57th]

nu een maand geleden ongeveer was ik eens wat aan het searchen op got en kwam mezelf tegen met de oude username in een heel oude post, even naar de details gaan kijken stond er een email van een andere persoon in. Kees heeft dat toen voor mij even rechtgezet en aangezien ik overal de nick Lasher heb ben ik deze opnieuw beginnen te gebruiken (en ja Lasher[57th] had eerder axx tot HK enzo dus daarvoor heb ik het niet gedaan)

En daarbij, als je mijn posts zou bekijken die ik doe op GoT zal je duidelijk zien dat ik niet het soort ben dat 2 accounts ga misbruiken, let btw ook op dezelfde ondertitel icoon en sig.

Ik kom der daarbij ook openlijk voor uit (zie sig), ik schaam mij der niet voor dat ik door een fout van GoT en de vriendelijkheid van een crewmember 2 accounts heb en mijn oude account terug kan gebruiken.

Als er zo kinderachtig gereageerd moet worden op iets wat gebeurd is voor die no clones policy der was of iig bekend was, dan begin ik mij ernstig af te vragen of er geen mensen hier op Got zitten die hun tijd beter zouden gaan besteden aan iets nuttigs...

Verwijderd

Iemand die c\con\con een virus noemt ( |:( ) lijkt me niet echt iemand voor een gerespecteerd computerblad als PCM :9 .

Ban for Life.

• Arno

Arno

PF5A

Deze draad was afgehandeld en dus is deze omhoogschop onnodig

Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.