Hoi,
Heb net 3 goedkope Cisco siptelfoons gekocht ( 7960 ) al met sip software klaar.
Probeer uit te vinden hoe ik deze telefoons met elkaar kan laten bellen op een intern utp netwerk.
Eventueel is het ook leuk om wellicht onze inkomende bedrijfs telefoon ( dect) aan een centrale te koppelen met music on hold. Maar dit is nu nog niet echt zo belangrijk.
Heb voipbuster bekeken maar die geven geen sip nummers meer uit.
Heb ook naar Sonetel gekeken maar die zitten niet in Trinidad en Tobago.
Is RASpbx (rasberryPI) wellicht een goede keus ? of PBXinaflash.com ?
Ik weet nu niet zo goed welke smaak in Asterix PBX goed ontwikkeld is en makkelijk te onderhouden.
Of zijn er ook goede softPBX oplossingen zonder teveel lag ?
Ook in de router gekeken of ik het daar kan instellen ( Huawei HG8245Q )
Zie wel Voip info maar volgens mij is dat alleen indien je dat aan je provider vraagt? En die deze eventuele nummers uitgeeft.
Maar als ik op google zoek krijg ik geen resultaten met hun (Digicel Trinidad sip of voip)
Heb net 3 goedkope Cisco siptelfoons gekocht ( 7960 ) al met sip software klaar.
Probeer uit te vinden hoe ik deze telefoons met elkaar kan laten bellen op een intern utp netwerk.
Eventueel is het ook leuk om wellicht onze inkomende bedrijfs telefoon ( dect) aan een centrale te koppelen met music on hold. Maar dit is nu nog niet echt zo belangrijk.
Heb voipbuster bekeken maar die geven geen sip nummers meer uit.
Heb ook naar Sonetel gekeken maar die zitten niet in Trinidad en Tobago.
Is RASpbx (rasberryPI) wellicht een goede keus ? of PBXinaflash.com ?
Ik weet nu niet zo goed welke smaak in Asterix PBX goed ontwikkeld is en makkelijk te onderhouden.
Of zijn er ook goede softPBX oplossingen zonder teveel lag ?
Ook in de router gekeken of ik het daar kan instellen ( Huawei HG8245Q )
Zie wel Voip info maar volgens mij is dat alleen indien je dat aan je provider vraagt? En die deze eventuele nummers uitgeeft.
Maar als ik op google zoek krijg ik geen resultaten met hun (Digicel Trinidad sip of voip)