Kromme Ipad Pro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 10:28
Hallo,

Mijn zoon heeft een iPad pro voor school, scherm was gebroken en laten vervangen voor een nieuw scherm bij telefoon zaakje in Assen. Nu na een aantal weken is de iPad krom getrokken zitten er allemaal vlekken in het scherm en zit de home knop los.
Kan de iPad kromtrekken door verkeerd gemonteerd scherm? Os is het gewoon pech hebben en is hij in zijn schooltas krom gegaan? Ipad zit altijd in een hoes. (tis nog maar zijn eerste jaar :X )

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Klinkt meer als gevalletje voetballen met de schooltas...

Maar, heeft de reparateur van enkele weken geleden ook al een mening mogen geven over het actuele euvel? Vanaf hier "zien" wij niet wat jij bedoelt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Was dat een erkende Apple reperateur?
En het klinkt inderdaad wel verdacht veel alsof ie met geweld in aanraking is geweest, of heb je hem zelf dagelijks krommer zien worden?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Het scherm zelf kan de metalen achterkant niet krom trekken, maar een zwellende accu of externe fysieke schade wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:39

Hupske

AFCA

WhatsappHack schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:53:
Was dat een erkende Apple reperateur?
En het klinkt inderdaad wel verdacht veel alsof ie met geweld in aanraking is geweest, of heb je hem zelf dagelijks krommer zien worden?
Lijkt mij niet. Die vervangen geen schermen. Die vervangen gelijk de complete tablet.

Verder klinkt dit meer dat er iemand op zijn tas is moeten gaan zitten of dat er een baksteen op is gevallen. Je moet behoorlijk wat geweld gebruiken om ze krom te krijgen.

Maar ben eigenlijk wel erg benieuwd naar een foto. Dat zal het al wat meer duidelijk maken.

[ Voor 26% gewijzigd door Hupske op 13-03-2018 22:04 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tjeerd13 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:35:
Kan de iPad kromtrekken door verkeerd gemonteerd scherm?
Nee dat kan niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1