Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

zonnepanelen en "ramen" (kantelbaar/klapbaar?)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Ons dak ligt in een goeie richting op het zuiden, echter ik wil wat meer panelen kwijt en we hebben een inpandig balkon. (die dicht mag)

echter ik zou liever een kantel/klapbaar systeem zien waarbij we ook nog gebruik kunnen maken van het balkon in verband met licht en gewoon "lucht"

Hebben jullie wel eens gezien of de foto of een dergelijke slimme oplossing met zonnepanelen ?

ik schat dat 90% de zonnepanelen bruikbaar zullen zijn en hoog uit af en toe er gebruik gemaakt word van het balkon. .. en dan is de onderstaande wel een leuke tussenvorm vinden wij

nu begint ons balkon bij de bovenkant v.d velux ramen en met onderstaande foto winnen we dus al 50% "ruimte" wat voldoende is voor de zolder.

Afbeeldingslocatie: http://www.amazinghomesinterior.com/wp-content/uploads/2017/07/wonder-if-this-would-be-possible-when-i-get-my-attic-room-re-roofed....jpg

wat wij dus zoeken is iets dat "dubbel" gebruikt kan worden .. (de ramen boven in een soort opklapbaar systeem voor zonnepanelen..) ik loop dood op google en vraag of jullie eventueel voorbeeldjes van dit gezien hebben ?

[ Voor 20% gewijzigd door vso op 13-03-2018 21:01 ]

Tja vanalles

Alle reacties

• busscherski
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:51
wil je je volledige balkon en 3 dakramen dicht maken? Maakt het dan niet uit dat er geen daglicht meer binnen komt?
Misschien dunne film cellen aanbrengen op de dakramen? en eventueel je hele balkon vol bouwen met dakramen?

Er zijn mensen die panelen leggen op noord, als je ze zelf legt en goedkope panelen gebruikt kan dat uit. (lijkt me rendabeler dan jouw plan.

Kijk anders naar de nieuwe 350+ Wp panelen.

7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)