Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Sinds mijn laptop (Asus Eeebook) uit zichzelf de windows creator update is gaan instaleren en het nu dus geinstaleerd is, doet het geluid het op geen enkele manier het. Als ik bijvoorbeeld een film/muziek afspeel, hoor ik niks, ook niet met koptelefoon oid. heb al "geluidsproblemen" oplossen geprobeerd, maar die gaf geen oplossingen aan.
Weet iemand misschien een oplossing, of de oorzaak?
Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:39

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij sommige updates had ik dat het geluidsvolume niet meer zo hard was, op dezelfde stand. Nieuwste audio-drivers installeren verhielp dat. Heb je dat al geprobeerd?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jorgen schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:36:
Bij sommige updates had ik dat het geluidsvolume niet meer zo hard was, op dezelfde stand. Nieuwste audio-drivers installeren verhielp dat. Heb je dat al geprobeerd?
Heb ik al geprobeerd, maar hij zei dat alles up to date was... Er staat btw ook zo'n rood kruisje bij het audioicoon op de taakbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Misschien hetzelfde als deze: Sissors in "HP Elitepad 1000 G2 Windows 10 driver problemen"

Ook na fall creators update geen geluid, met rood kruis door audio icoon heen. Dat was één van de kleinere problemen daar, maar die oplossing liet ook het geluid weer werken. Al zijn er nog een hele zooi redenen waarom het kan gebeuren, maar goed, het is er eentje om te proberen :).

[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 13-03-2018 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem1981
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 23:22
Je hebt vast een apparaat in Apparaatbeheer staan met een uitroepteken. Iets met Intel audio nog iets, die staat onder systeem.

Heb alleen nu die driver niet zo bij de hand anders had ik je een link kunnen doen.

Deze van Lenovo zal ook wel werken https://download.lenovo.com/pccbbs/mobiles/gthm19ww.exe

[ Voor 19% gewijzigd door Willem1981 op 13-03-2018 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem1981
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 23:22
Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Willem1981 op 14-03-2018 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Staat het juiste afspeelapparaat (playback device) nog wel geselecteerd?

Probeer anders weer eens drivers voor je geluidschip opnieuw te installeren.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nyarlathotep schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:56:
Staat het juiste afspeelapparaat (playback device) nog wel geselecteerd?

Probeer anders weer eens drivers voor je geluidschip opnieuw te installeren.
Als ik naar de geluidsinstellingen ga, staat er helemaal niks, ik kan dus ook niks aanvinken. Als ik er een koptelefoon op aansluit, komt ie er ook niet bij te staan. Drivers heb ik via de windows 10 instellingen geupdate, maar zonder resultaat.
Pagina: 1