Kan iemand me vertellen wat nou precies het verschil is tussen een Server behuizing en PC behuizing?
Verwijderd
Ummm wat bedoel je precies
Servers worden vaak in een 19' rack geplaatst, bedoel je dat ?
Servers worden vaak in een 19' rack geplaatst, bedoel je dat ?
Ik wil namelijk een servertje bouwen en nu zag ik dat er ook server kasten te koop zijn. Dus vroeg ik me af wat nu het verschil is en wanneer je dus een server kast zou kopen?
Verwijderd
Tuurlijk heb je een server kast nodig! Hoe ga je anders die 4 zware Alphas & 15000 RPM SCSI schrijven kunnen trekken? Rack is ook goed natuurlijk :-)
BTW ik weet dat je het niet over een ahlpa hebt :-) dah. Maar als je een gewoon PC'tje gebruikt kom je met een deftige kast toe. Ga je iets zwaarder moet daar meer koeling in. Ga je nog zwaarder heb je betere voeding + koeling nodig. Ga je nog nog nog zwaarder mag je daar wel airco bij doen & alles in een rack plaatsen :-) Zo ga je maar voort he.
BTW ik weet dat je het niet over een ahlpa hebt :-) dah. Maar als je een gewoon PC'tje gebruikt kom je met een deftige kast toe. Ga je iets zwaarder moet daar meer koeling in. Ga je nog zwaarder heb je betere voeding + koeling nodig. Ga je nog nog nog zwaarder mag je daar wel airco bij doen & alles in een rack plaatsen :-) Zo ga je maar voort he.
Verwijderd
Yep... server kastje is meestal wat zwaarder qua voeding... soms redundant beetjere koeling etc
Move NT -> HA.
Aannames zijn fataal.
Wat jammer dat deze nu dicht gaan, helaas het is een crosspost 
Nu gaan alle nuttige reacties in dit topic dus verloren
Zie ook: [topic=184169] :)/.
Nu gaan alle nuttige reacties in dit topic dus verloren
Zie ook: [topic=184169] :)/.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.