App om gesprekken op te nemen met Android 6.0 telefoon.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsider666
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-07-2024
Beste Tweakers,

graag zou ik jullie ervaringen willen weten met apps om telefoon gesprekken op te nemen op een And. 6.0 telefoon.

Ben nu al bij de vijfde app en er gaat altijd wel iets verkeerd. Of het geluid is niet goed, of gesprekken worden willekeurig wel of niet opgenomen, servicenummers zoals 12 00 en 14 00 worden niet meegenomen.

Iemand die mij een app kan aanraden die ongeacht wat en hoe, alles opneemt en waarmee ik het gesprek kan delen via e-mail? Liever geen app die ook nog eens de bestanden op eigen server opslaat.

Bij voorbaat dank.

Beste antwoord (via Outsider666 op 14-03-2018 11:32)

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 18:46
Google Play: Auto Gespreksopname

Werkt prima bij mij.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Uhm dat zit in mijn Android 6 gewoon standaard ingebakken.
Maar goed, je noemt niet welke apps je hebt gebruikt, dus als ik er één noem bestaat de kans dat jij zegt "heb ik al geprobeerd".

Dus..... verklaar je eens nader.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsider666
DJMaze schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:07:
Uhm dat zit in mijn Android 6 gewoon standaard ingebakken.
Maar goed, je noemt niet welke apps je hebt gebruikt, dus als ik er één noem bestaat de kans dat jij zegt "heb ik al geprobeerd".

Dus..... verklaar je eens nader.
Heb er nog twee die ik kan herinneren, namelijk ACR en Gespreksopname van Appliqato.

De anderen zijn al even geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 11:44
Ik maak op twee verschillende telefoons gebruik van ACR. Prima applicatie. Nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Outsider666 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:10:
Heb er nog twee die ik kan herinneren
Maakt niet uit, in je playstore app staan ze gewoon in je "mijn apps" -> Bibliotheek als "niet geïnstalleerd".
Kan je ze hier mooi opnoemen met voor/nadelen

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsider666
Flavius schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:13:
Ik maak op twee verschillende telefoons gebruik van ACR. Prima applicatie. Nooit problemen mee gehad.
Sommige telefoons zijn er geluid problemen. Voor zover ik begrepen heb kan het verscheidene oorzaken hebben. Iets met rechten binnen de telefoon zelf of simpelweg dat de OS versie niet goed werkt.

Staat het forum van ACR vol van. Bekend probleem en fijn voor je dat je er geen last van hebt. Maar dan kan ik je wel vragen welke telefoons dat zijn? Het is voor mij essentieel en een nieuwe telefoon ervoor kopen is zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsider666
DJMaze schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:22:
[...]

Maakt niet uit, in je playstore app staan ze gewoon in je "mijn apps" -> Bibliotheek als "niet geïnstalleerd".
Kan je ze hier mooi opnoemen met voor/nadelen
Helaas, die kan ik niet meer achterhalen. Heb mijn account waar de andere opstaan laten verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 11:44
Outsider666 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:23:
[...]

Sommige telefoons zijn er geluid problemen. Voor zover ik begrepen heb kan het verscheidene oorzaken hebben. Iets met rechten binnen de telefoon zelf of simpelweg dat de OS versie niet goed werkt.

Staat het forum van ACR vol van. Bekend probleem en fijn voor je dat je er geen last van hebt. Maar dan kan ik je wel vragen welke telefoons dat zijn? Het is voor mij essentieel en een nieuwe telefoon ervoor kopen is zeker de moeite waard.
Nokia 6 en Samsung Galaxy S7.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 18:46
Google Play: Auto Gespreksopname

Werkt prima bij mij.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsider666
Flavius schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:46:
[...]
Nokia 6 en Samsung Galaxy S7.
Bedankt, als het nodig is ga ik zeker even rond kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsider666
Ben hem nu al een paar uur aan het testen, en alles lijkt goed te werken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Je hebt het over Android 6 én over het kopen van een nieuwe telefoon.
Ik mag toch hopen dat daar een OS op staat dat niet al 3 jaar oud is. Changes are oplossingen die nu werken, na aanschaf minder zijn, omdat pakket x en Android 8 (misschien) niet goed met elkaar overweg kunnen.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Pagina: 1