Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HELP GAME PC BUILD

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

Vraag

• MaisamIsFlash
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-03-2018
Hallo

Ik zit al weken te zoeken naar een goede build en heb deze componenten verzamelt nu is mijn vraag kan dit allemaal samen? En past de moederbord in de behuizing, ik ben nog al een noob in dit soort dingen heb het proberen te opzoeken maar geen resultaat en daarom dacht ik dat jullie misschien weten of deze build mogelijk is en past ik hoop zo snel mogelijk antwoord mvg Maisam (onderdelen staan onder de post)
...

Relevante software en hardware die ik gebruik

Processor: AMD Athlon X4 845, 3,8GHz, 4MB, FM2+

Moederbord: ASRock FM2A68M

Videokaart: ASUS Radeon RX560-4G 4GB GDDR5 PCIe

Ram: Kingston HyperX FURY Black 8GB - PC3-15000 - DIMM

Hdd:Seagate Barracuda 1 TB 600 MBps 7200 tpm

Voeding: Ewent EW3900 500W ATX Zilver power supply unit

Behuizing: Zalman ZM-T1 Plus Mini-Toren Zwart computerbehuizing

Alle reacties

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 19:22
In je vorige topic werd je gewezen op het DAA beleid. Neem dat eens door.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• MaisamIsFlash
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-03-2018
@Nat-Water sorry maar ik moet gewoon snel weten of dit mogelijk is en dan verwijder ik het topic

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 17:15
Sorry, zo werkt het hier niet ... we zijn geen helpdesk :)

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 19:22
Nou, dan krijg je snel antwoord. De build die je post is op meerdere punten slecht en ouderwets. Het geld niet waard.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:22

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zie je onze uitleg in je vorige topic: GAME PC BUILD HELP (noob)
Het is niet de bedoeling dat als wij je topic sluiten, je gewoon weer een nieuwe aanmaakt zonder enige eigen inzet. Neem nou eerst dus even onze beleidsregels door, verdiep je in de materie en probeer het dan nog een keer. Zoals hierboven al gezegd: we zijn geen helpdesk. We willen je best helpen, maar daar moet wel een stukje eigen inzet tegenover staan.

[ Voor 67% gewijzigd door Microkid op 13-03-2018 17:49 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.