Hi Heren / dames,
in de categorie durf te vragen :
ik ben bezig een excel sheet te maken ,met VBA
nu loop ik echter tegen het volgende probleem aan.
ik heb een userform gemaakt, met een listbox met daarin maandag t/m zaterdag.
ook een aantal text velden. nu wil ik echter dat als er maandag geselecteerd wordt de 3 text velden worden ingevuld op een bepaalde plek in mijn sheet, echter bij dinsdag moet hij het bij de volgende velden invullen.
onderstaand heb ik nu gedaan maar dat werkt niet.
hij vult het dan overal in
in de categorie durf te vragen :
ik ben bezig een excel sheet te maken ,met VBA
nu loop ik echter tegen het volgende probleem aan.
ik heb een userform gemaakt, met een listbox met daarin maandag t/m zaterdag.
ook een aantal text velden. nu wil ik echter dat als er maandag geselecteerd wordt de 3 text velden worden ingevuld op een bepaalde plek in mijn sheet, echter bij dinsdag moet hij het bij de volgende velden invullen.
onderstaand heb ik nu gedaan maar dat werkt niet.
hij vult het dan overal in
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| If ListBox1 = maandag Then Sheets("kasopmaak").Range("B25").Value = Pin If ListBox1 = maandag Then Sheets("kasopmaak").Range("C25").Value = debiteuren If ListBox1 = maandag Then Sheets("kasopmaak").Range("D25,H6").Value = cash If ListBox1 = dinsdag Then Sheets("kasopmaak").Range("B26").Value = Pin If ListBox1 = dinsdag Then Sheets("kasopmaak").Range("C26").Value = debiteuren If ListBox1 = dinsdag Then Sheets("kasopmaak").Range("D26,H6").Value = cash If ListBox1 = woensdag Then Sheets("kasopmaak").Range("B27").Value = Pin If ListBox1 = woensdag Then Sheets("kasopmaak").Range("C27").Value = debiteuren If ListBox1 = woensdag Then Sheets("kasopmaak").Range("D27,H6").Value = cash If ListBox1 = donderdag Then Sheets("kasopmaak").Range("B28").Value = Pin If ListBox1 = donderdag Then Sheets("kasopmaak").Range("C28").Value = debiteuren If ListBox1 = donderdag Then Sheets("kasopmaak").Range("D28,H6").Value = cash If ListBox1 = vrijdag Then Sheets("kasopmaak").Range("B29").Value = Pin If ListBox1 = vrijdag Then Sheets("kasopmaak").Range("C29").Value = debiteuren If ListBox1 = vrijdag Then Sheets("kasopmaak").Range("D29,H6").Value = cash If ListBox1 = zaterdag Then Sheets("kasopmaak").Range("B30").Value = Pin If ListBox1 = zaterdag Then Sheets("kasopmaak").Range("C30").Value = debiteuren If ListBox1 = zaterdag Then Sheets("kasopmaak").Range("D30,H6").Value = cash |
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 13-03-2018 17:09 . Reden: code tag ]