Ik heb al een tijdje last van een nogal rare 'crash' als je dat zo kunt noemen. ik ben ergens mee bezig, maakt niet uit wat, en dan bevriest ineens m'n beeld en mijn geluid. Ik kan mijn muis niet meer bewegen, ik kom niet in taskmanager echt helemaal niks. Ook als ik met mensen op discord zit of youtube zit te kijken kapt het geluid gewoon af.
Ik krijg geen bluescreen of iets dergelijks, en ook geen melding dat er iets aan de hand is. Ook als ik mn pc opnieuw opstart. Ik kan mijn pc ook alleen maar opnieuw opstarten door de aanknop 5 sec in te houden om hem eerst uit te doen en hem dan gewoon weer aan te doen.
Dit gebeurt zo'n 1-2 keer per week ongeveer.
Dit is waar ik momenteel op draai:

Ik heb al Windows opnieuw geïnstalleerd, mijn dirvers geupdate en een restore ding geprobeert in CMD:

als iemand een oplossing heeft hoor ik het heel graag, want ik begin het nu wel een beetje zat te worden
Mvg,
~Bart
Ik krijg geen bluescreen of iets dergelijks, en ook geen melding dat er iets aan de hand is. Ook als ik mn pc opnieuw opstart. Ik kan mijn pc ook alleen maar opnieuw opstarten door de aanknop 5 sec in te houden om hem eerst uit te doen en hem dan gewoon weer aan te doen.
Dit gebeurt zo'n 1-2 keer per week ongeveer.
Dit is waar ik momenteel op draai:
Ik heb al Windows opnieuw geïnstalleerd, mijn dirvers geupdate en een restore ding geprobeert in CMD:
als iemand een oplossing heeft hoor ik het heel graag, want ik begin het nu wel een beetje zat te worden

Mvg,
~Bart