Win een trip naar de introductie van de Huawei P20 in Parijs

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Op 27 maart introduceert Huawei zijn nieuwe topmodel op smartphonegebied, de P20, op een groot evenement in Parijs. Normaal gesproken is zo'n introductie alleen voor de pers toegankelijk, maar dit keer mogen zes tweakers bij dit exclusieve evenement aanwezig zijn!

De compleet verzorgde trip inclusief hotel, eten & drinken, begint met een treinreis richting het zuiden. In Parijs aangekomen begint de avond met de officiële introductie en nadat alle nieuwe eigenschappen van de opvolger van de P10 bekend zijn gemaakt is het tijd om de smartphone daadwerkelijk in handen te nemen en uit te proberen. Nadat de eerste ervaringen zijn uitgewisseld barst de officiële afterparty van Huawei los, ook daar ben je bij aanwezig!

Kan je geen genoeg krijgen van de P20? Geen probleem, want je krijgt de smartphone mee naar huis om deze uitgebreid te kunnen testen en reviewen. Bovendien mag je het toestel houden!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5nYGbqCYj79F275OoaUUbs9m/full.png

Wil jij winnen?
Graag maken wij 6 tweakers uit zowel Nederland en België blij die aanwezig kunnen zijn bij dit exclusieve evenement. Wil jij dolgraag winnen? Vul dan de onderstaande poll in om kans te maken op deze exclusieve en uitgebreide trip. Op vrijdag 16 maart worden de winnaars geselecteerd en bekend gemaakt. 

Huawei P20-introductie in Parijs

Poll

De opties zijn uitgeschakeld omdat de deelname gesloten is

Aantal stemmen: 1.790. Deelname gesloten op 16-03-2018 23:59. Stemmen is niet meer mogelijk.

Praktische zaken

Datum: 27 & 28 maart
Tijd: 27 maart 7:00 uur tot 28 maart 15:00 uur

Algemene voorwaarden acties
  • Je Tweakers-account moet minimaal vanaf 12 maart 2018 actief zijn. 
  • Meedoen kan tot en met 16 maart via de poll. Je kunt maar één keer deelnemen aan de poll. Alleen ingelogde bezoekers kunnen deelnemen.
  • Winnaars krijgen uiterlijk 16 maart 2018 bericht via e-mail. Niet-winnaars ontvangen geen bericht.
  • Winnaars worden at random geselecteerd. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
  • Alleen meerderjarigen mogen deelnemen.
  • Medewerkers van Tweakers & Huawei zijn uitgesloten van deelname.
  • Deelnemers die niet voldoen aan bovengenoemde voorwaarden kunnen worden uitgesloten van deelname.
  • Klachten kunnen via klachten@tweakers.net ingediend worden.
  • De winnaars zijn beschikbaar van 27 maart 2018 tot en met 28 maart 2018.
  • Winnaars zijn in het bezit van een geldig reisdocument. Dit document moet nog minimaal drie maanden geldig zijn.
  • De winnaars stappen op de trein (de Thalys) op Amsterdam Centraal, of één van de tussengelegen stations tussen Amsterdam Centraal en Brussel. De trein vertrekt om 07.00 uur vanuit Amsterdam Centraal. Eventuele kosten voor overnachting de nacht voor het evenement in de omgeving zijn voor eigen rekening. 
  • De uitnodiging voor het evenement is strikt persoonlijk en kan niet worden overgedragen.
  • Winnaars zijn bereid en beschikbaar om in de twee weken na 28 maart 2018 de Huawei P20 te testen en een uitgebreide review te publiceren in de Tweakers Pricewatch.
  • Prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld of andere goederen.
Edit: Het is mogelijk om op tussengelegen stations op te stappen. En je mag het toestel houden!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hele toffe actie. Ik zou er super graag heen gaan! Loop nu met 2 iPhones rond (een 7 en een X) en heb nog nooit een Huawei telefoon gehad, dus ben heel erg benieuwd hoe die telefoon zou bevallen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 09:00
De voorwaarde kloppen (waarschijnlijk) niet:
De winnaars stappen op de trein (de Thalys) op één van de tussengelegen stations tussen Amsterdam Centraal en Brussel. De trein vertrekt om 07.00 uur vanuit Amsterdam Centraal. Eventuele kosten voor overnachting de nacht voor het evenement in de omgeving zijn voor eigen rekening.
Zoals het er nu staat mag je niet op Amsterdam CS opstappen, maar moet het op 1 van de tussengelegen stations! ;)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
LordSinclair schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:09:
De voorwaarde kloppen (waarschijnlijk) niet:

[...]

Zoals het er nu staat mag je niet op Amsterdam CS opstappen, maar moet het op 1 van de tussengelegen stations! ;)
F5

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
De winnaars stappen op de trein (de Thalys) op Amsterdam Centraal, of één van de tussengelegen stations tussen Amsterdam Centraal en Brussel. De trein vertrekt om 07.00 uur vanuit Amsterdam Centraal. Eventuele kosten voor overnachting de nacht voor het evenement in de omgeving zijn voor eigen rekening.
Dit vind ik nou jammer, had graag meegedaan want ik ben nog nooit in Parijs geweest maar dat je dan beschikbaar MOET zijn op twee dagen maar dat je daar zelf voor mag betalen... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mrjraider schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:12:
[...]

Dit vind ik nou jammer, had graag meegedaan want ik ben nog nooit in Parijs geweest maar dat je dan beschikbaar MOET zijn op twee dagen maar dat je daar zelf voor mag betalen... jammer.
Staat wat haaks op dit :
De compleet verzorgde trip inclusief hotel, eten & drinken, begint met een treinreis richting het zuiden.
Daar staat dat het wel met hotel is?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Mrjraider schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:12:
[...]

Dat begrijp je verkeerd.

In eerste instantie was het de bedoeling dat iedereen die mee gaat, om 07.00 zou opstappen op Amsterdam Centraal. Mocht het voor jou niet haalbaar zijn om de 27ste op tijd op Amsterdam Centraal aanwezig te kunnen zijn en jij de dag daarvoor al naar Amsterdam willen komen (voor het evenement begint dus), dan draait je zelf voor de kosten op.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ginz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:17:
[...]

Dat begrijp je verkeerd.

In eerste instantie was het de bedoeling dat iedereen die mee gaat, om 07.00 zou opstappen op Amsterdam Centraal. Mocht het voor jou niet haalbaar zijn om de 27ste op tijd op Amsterdam Centraal aanwezig te kunnen zijn en jij de dag daarvoor al naar Amsterdam willen komen (voor het evenement begint dus), dan draait je zelf voor de kosten op.
Dan staat het er verkeerd. Kan je beter verwoorden "mocht het niet lukken om op tijd daar te zijn dan..... blablabla"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Mrjraider schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:36:
[...]

Dan staat het er verkeerd. Kan je beter verwoorden "mocht het niet lukken om op tijd daar te zijn dan..... blablabla"
Niet mijn text vriend ;)

Maar ik ga even mijn collega aanspreken

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Inderdaad een leuke actie! Z'n event moet erg leuk zijn :-) Reviewer for a day :-)

Success iedereen (en voor mij ook natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:06

Case_C

[Team Carrack]

Benieuwd wie er vandaag een mail op de digitale mat gaat krijgen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:32
@Ginz
Ambitieuze tijdsplanning. Je kan je tot vanavond 23.59 opgeven en de winnaars krijgen ook vandaag nog een mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 18:16
Iemand al iets gehoord? Toch een klein beetje hoop dat de winnaars nog niet gekozen zijn, maar zou wel vreemd zijn O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
Ik ga er vanuit dat de winnaars inmiddels wel iets gehoord zullen hebben, dus helaas op naar een volgende event!
Congratz aan de winnaars en ben benieuwd naar de reviews!

@Ginz Is het een idee dat winnaars van dit soort acties voortaan ook vermeld worden?

[ Voor 20% gewijzigd door Arjant2 op 19-03-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

@MrHiddeV @Arjant2 Ja, de winnaars hebben bericht gehad. Ze hadden vandaag tot 15 uur om te reageren. Er is wellicht nog een kleine kans.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Arjant2 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:14:
Ik ga er vanuit dat de winnaars inmiddels wel iets gehoord zullen hebben, dus helaas op naar een volgende event!
Congratz aan de winnaars en ben benieuwd naar de reviews!

@Ginz Is het een idee dat winnaars van dit soort acties voortaan ook vermeld worden?
Alle winnaars zijn al benaderd.... En nee, wij melden eigenlijk nooit wie gewonnen heeft. Maar dat komt in het verslag wel naar buiten dat na het evenement online komt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ginz schreef op maandag 19 maart 2018 @ 16:52:
[...]

Alle winnaars zijn al benaderd.... En nee, wij melden eigenlijk nooit wie gewonnen heeft. Maar dat komt in het verslag wel naar buiten dat na het evenement online komt.
Dat het nooit vermeld wordt dat weet ik, daarom vraag ik of het een idee is om dat voortaan wel te doen? ;)
En dan is een antwoord "dat dat nooit wordt gedaan" niet echt een antwoord op de vraag.
Het is toch geen groot geheim ofzo wie iets wint? Dus waarom dat niet gewoon duidelijk over zijn en het bekend maken in het desbetreffende topic?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Arjant2 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 17:07:
[...]

Dat het nooit vermeld wordt dat weet ik, daarom vraag ik of het een idee is om dat voortaan wel te doen? ;)
En dan is een antwoord "dat dat nooit wordt gedaan" niet echt een antwoord op de vraag.
Het is toch geen groot geheim ofzo wie iets wint? Dus waarom dat niet gewoon duidelijk over zijn en het bekend maken in het desbetreffende topic?
Daar heb je een punt. Ik ga wel even navragen waarom wij niet corresponderen over de winnaars... Zal vast wel een goeie reden voor zijn, maar die kan ik nu nog niet opnoemen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000

Nicap

Tsssk....

Ginz schreef op maandag 19 maart 2018 @ 17:23:
[...]

Daar heb je een punt. Ik ga wel even navragen waarom wij niet corresponderen over de winnaars... Zal vast wel een goeie reden voor zijn, maar die kan ik nu nog niet opnoemen.
Ben echt benieuwd wat de goede reden dan zou zijn. Dit kan toch gewoon opgenomen worden in de voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:34
'Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd' is toch zo'n standaard zinnetje bij iedere wedstrijd? Geen idee waarom maar omdat het zo veel voor komt, zal er wel een jurische reden zijn? En ook om discussie te vermijden.

En uiteraard zijn er geen winnaars, de crew van T.net gaat lekker zelf ;)
Om eerlijk te zijn, ben ik een lucky bastard :P

[ Voor 9% gewijzigd door D-Three op 19-03-2018 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

D-Three schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:02:
'Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd' is toch zo'n standaard zinnetje bij iedere wedstrijd? Geen idee waarom maar omdat het zo veel voor komt, zal er wel een jurische reden zijn? En ook om discussie te vermijden.

Gezellig, ben ook zo'n lucky bastard!

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
The_Worst schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:23:
[...]

Gezellig, ben ook zo'n lucky bastard!
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000

Nicap

Tsssk....

D-Three schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:02:

Niet echt bij elke wedstrijd. Meestal wel prijsvragen waar het wellicht lastig is om online te zetten. Voor een Tweakers.net is dat niet zo lastig.
Bij de club staatsloterij staan ook gewoon alle winnaars bijvoorbeeld.
Maar het zinnetje staat er bij Tweakers.net toch ook niet bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Dat zinnetje staat er wel dat over de uitslag niet gecorrespondeerd wordr. Maar ik zie niet in waarom dat niet gewoon gecommuniceerd wordt. Dat vind ik heel wat anders dan corresponderen.
Bij de grote eindejaars loterij werden ook gewoon de winnaars vermeld. Idem bij de abo loterij. En als je verplicht een review moet achterlaten of in een testpanel zit dan kan uiteindelijk toch iedereen het zien. Duidelijkheid en openheid maakt het alleen maar prettiger voor iedereen. Zie er niets op tegen en is een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 18:16
Balen, maar de winnaars van harte gefeliciteerd, maak er een mooie reis van :)

Het is inderdaad wel fijn als de lijst van winnaars online gezet wordt, transparantie heeft niemand last van toch? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Soms willen mensen niet worden genoemd ;) Nicknames of afkortingen heb ik geen probleem mee.
Zelf lig ik er niet wakker van wie gewonnen heeft want niks gehoord is niks gewonnen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Even los van of mensen (al dan niet met nick/afkorting) genoemd kunnen worden, het is evt. mogelijk om te vermelden dat de winnaars bericht hebben gehad.

Dat voorkomt iig dat mensen nog steeds verwachten kans te maken.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Puc van S. schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 07:37:
Even los van of mensen (al dan niet met nick/afkorting) genoemd kunnen worden, het is evt. mogelijk om te vermelden dat de winnaars bericht hebben gehad.

Dat voorkomt iig dat mensen nog steeds verwachten kans te maken.
Inderdaad was dat beter geweest ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter

-