Beste tweakers,
Ik ga een systeem bouwen voor thuis en zou daar graag advies over krijgen van jullie. Alle suggesties zijn welkom, ik heb hieronder aangegeven wat de vereisten zijn en wat ongeveer mijn budget is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden voor studie en werk. Statistische programma's als SPSS en R zullen voornamelijk worden gebruikt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het nu zo samengesteld:
Videokaart?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar deze i3 processor omdat hij 4 cores heeft en gunstig geprijsd is. Echter sta ik open voor suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC komt gewoon onder het bureau op de grond te staan in de kamer. Het liefst wel redelijk stil.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een PC bouwen waar ik jaren mee vooruit kan tegen een schappelijke prijs. Ik zou graag advies krijgen over de gehele build.
Ik hoor graag jullie reacties!
Ik ga een systeem bouwen voor thuis en zou daar graag advies over krijgen van jullie. Alle suggesties zijn welkom, ik heb hieronder aangegeven wat de vereisten zijn en wat ongeveer mijn budget is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden voor studie en werk. Statistische programma's als SPSS en R zullen voornamelijk worden gebruikt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het nu zo samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 108,- | € 108,- |
| 1 | Gigabyte Z370P D3 | € 95,05 | € 95,05 |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 42,17 | € 42,17 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Corsair VS450 | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 74,13 | € 74,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 434,80 | |
Videokaart?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar deze i3 processor omdat hij 4 cores heeft en gunstig geprijsd is. Echter sta ik open voor suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC komt gewoon onder het bureau op de grond te staan in de kamer. Het liefst wel redelijk stil.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een PC bouwen waar ik jaren mee vooruit kan tegen een schappelijke prijs. Ik zou graag advies krijgen over de gehele build.
Ik hoor graag jullie reacties!
[ Voor 47% gewijzigd door mva1909 op 13-03-2018 16:33 ]