Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reknez
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11-10-2021
Ik zou het waarderen als er antwoord kan worden gegeven op de onderstaande vraag
Graag zou ik willen weten of deze videokaart het waard is om te kopen? Gainward GeForce GTX 1060 6GB Het doel is om hedendaagse games te kunnen spelen op high/Ultra, ik heb geen interesse om de volgende jaren alle games te willen volgen/spelen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs die ik over heb voor een videokaart alleen is €350,-

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever geen MSI producten.

Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken.

Wat verwacht je van ons?
Ik hoop op een informatief antwoord waar ik verder mee kan. Ik heb eerdere berichten gelezen en de Tweakers community lijkt vaak bereid te helpen. Ik hoop dat dit ook geld in mijn situatie.

Beste antwoord (via Reknez op 13-03-2018 16:47)

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-09 23:36
Als ik naar de prijs van deze videokaart kijk, is die met €450,- stevig boven je budget.

Verder is het mij vrij onduidelijk wat je wilt. Wat is je huidige systeem? Wat voldoet hier niet meer aan? Wat wil je spelen? Op welke resolutie? etc.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-09 23:36
Als ik naar de prijs van deze videokaart kijk, is die met €450,- stevig boven je budget.

Verder is het mij vrij onduidelijk wat je wilt. Wat is je huidige systeem? Wat voldoet hier niet meer aan? Wat wil je spelen? Op welke resolutie? etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reknez
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11-10-2021
Hartelijk dank, dit is wat ik wou weten.

Ik ben nu een stuk verder!

Nogmaals veel dank!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Reknez schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:47:

Nogmaals veel dank!
Wtf, wat is dit nu weer voor een reactie?

De kaart is boven je budget en er wordt gevraagd wat de rest van je systeem is en wat je er mee wilt doen (vragen die je al krijgt als je een topic opent).

En nu heb je antwoord op je vraag?! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-09 18:25
Als je budget 350,- is dan zou ik kijken voor een GTX 1050 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-09 15:12

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Reknez schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:48:
Ik zou het waarderen als er antwoord kan worden gegeven op de onderstaande vraag
Graag zou ik willen weten of deze videokaart het waard is om te kopen? Gainward GeForce GTX 1060 6GB Het doel is om hedendaagse games te kunnen spelen op high/Ultra, ik heb geen interesse om de volgende jaren alle games te willen volgen/spelen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs die ik over heb voor een videokaart alleen is €350,-

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever geen MSI producten.

Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken.

Wat verwacht je van ons?
Ik hoop op een informatief antwoord waar ik verder mee kan. Ik heb eerdere berichten gelezen en de Tweakers community lijkt vaak bereid te helpen. Ik hoop dat dit ook geld in mijn situatie.
welke hedendaagse games? Minecraft, Fortnite en CSGO, zo ook BF1, GTA V, Far Cry Primal en PUBG. Iets meer specificatie van de games is wel welkom; samen met een resolutie. Een 1060 is voor de eerste op 1366x768 namelijk dikke overkill, waar hij voor de laatsten op 4K ten onder gaat op ultra.

Verder vind ik het bijzonder dat je een budget hebt van 350 en vervolgens gaat kijken naar een kaart van 400? Kijk misschien eens in V&A, daar staan ook leuke GTX 1060's op.
verder is bijna elke 1060 6gb gelijk, de prestatieverschillen zullen niet (veel) meer dan 5% zijn, enkel de temperaturen en geluidsniveau's. Die Gainward heb ik ook gehad, en in een stille kast was hij onder full load lichtjes te horen, niet storend overigens. Zodra je een beetje geluid aanzette of een koptelefoon op was dat geheel verdwenen.

Daarom vraagt men hier ook om de rest van je systeem, is het systeem in balans? is de koeling adequaat en is je voeding voldoende?

puur uit interesse, waarom heb je liever geen MSI producten?

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Reknez schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:47:

Nogmaals veel dank!
Okay, dan kan het topic ook dicht. Sterker, dit topic had je niet eens hoeven openen, want dat de 1060 buiten je budget valt had je zelf al kunnen vinden...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.