Toon posts:

Apple's Appstore opent niet meer bij wifiverb. (ASUS AC87u)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Sinds een week of twee kan ik de Appstore niet meer openen bij ene wifiverbinding met mij Asus AC87U router. Zijn er meer met dit probleem?

Als ik een wifiverbinding maak een een oude Apple Airport Express, welke overigens wel gewoon bedraad aangesloten is op Asus router kan ik de Appstore wel openen, maar mijn apps niet updaten. Via 4G kan het allemaal wel, en op een aantal andere wifinetwerken welke ik getest heb gaat het ook. Maar thuis dus niet... :-(

Heb alle instellingen al doorgelopen, de firmware geupdate naar 3.0.0.4.382_50010 (laatste versie) maar ook dit maakte geen verschil helaas.

Zijn er meer met dit probleem en weet iemand een oplossing. Ik krijg namelijk een dwangmatige druk naar updates als ik zie dat m'n apps niet up2date zijn :-)

Oh ja, telefoon is een iPhone 7 met de laatste IOS versie 11.2.6

Thanks!

Alle reacties

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:22
Ik moet zeggen dat onze Asus RT-N66U ook niet meer werkt zoals voorheen met de laatste software van iOS. Moet soms overschakelen op 4G. Wacht iOS 11.3 even af.

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:38
Heb je AI protection aanstaan? Dat leverde voor mij problemen op

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:16
Zelf heb ik dit ook en heb het idee dat er ergens een DNS fout gaat. Op mijn Macbook als ik dan even via mijn telefoon via 4G verbinding maak met de Appstore en direct daarna weer via de WiFi kan die wel alles downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
screamhouse schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:02:
Heb je AI protection aanstaan? Dat leverde voor mij problemen op
Dank voor je antwoord.
Nee, dat staat uit.