Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Nieuwe telefoon
Sony XZ2, SAMSUNG S8 of een goed idee
~600 euro
Bellen, film kijken, casten, foto's maken, wat je wel niet doet met een telefoon
Heb momenteel een Sony Z5, maar abonnemnet loopt dus bijna af en batterij heeft zijn beste tijd toch wel gehad
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony XZ2, SAMSUNG S8 lijken me goede opties, maar kan de keuze niet maken. Heb niet echt de tijd om ze even in de hand te gaan houden ivm stage ver van huis en werken in het weeekend. Qua performance weet ik het ook allemaal niet en de reviews zijn niet heel concluderend.
Nieuwe telefoon
Sony XZ2, SAMSUNG S8 of een goed idee
~600 euro
Bellen, film kijken, casten, foto's maken, wat je wel niet doet met een telefoon
Heb momenteel een Sony Z5, maar abonnemnet loopt dus bijna af en batterij heeft zijn beste tijd toch wel gehad
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony XZ2, SAMSUNG S8 lijken me goede opties, maar kan de keuze niet maken. Heb niet echt de tijd om ze even in de hand te gaan houden ivm stage ver van huis en werken in het weeekend. Qua performance weet ik het ook allemaal niet en de reviews zijn niet heel concluderend.