Een standaard GoTter ;)
Verwijderd
Er staat toch dat je abo tot 21-02-2019 loopt ?_BladE2k_ schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:19:
Na het opnieuw aanmelden als 'hero' tweakert en netjes betaald te hebben (heb zelfs de mok reeds ontvangen!), blijkt tweakers mij toch nog niet te erkennen als echte abonnehouder:
[afbeelding]
Zou toch fijn zijn om weer als tweakers abonnee worden te gezien
@_BladE2k_ maar in je screenshot staat toch abonnement actief tot 21-02-2019, dus je abonnement is actief.
Er staat nu echter geen schildje bij je naam, dit kan je zelf aanzetten: https://tweakers.net/instellingen/abonnement/ onder 'opties'. Bedoel je dat misschien?
Er staat nu echter geen schildje bij je naam, dit kan je zelf aanzetten: https://tweakers.net/instellingen/abonnement/ onder 'opties'. Bedoel je dat misschien?
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 13-03-2018 14:23 ]
Nou en laat dat nu net niet mogelijk zijn. Zie ook de 1e regel onder abonnement:
Om onderstaande opties te kunnen beheren dien je eerst een abonnement af te sluiten.
Daarnaast zijn de vinkjes dan greyed-out.
Heel kort maar krachtig ben ik een 'halve' abonnee
1 die wel aangemerkt is als abonnee zijnde, maar vervolgens niet voor de rest in het systeem als abonnee meedoet.
Om onderstaande opties te kunnen beheren dien je eerst een abonnement af te sluiten.
Daarnaast zijn de vinkjes dan greyed-out.
Heel kort maar krachtig ben ik een 'halve' abonnee
[ Voor 28% gewijzigd door _BladE2k_ op 13-03-2018 15:50 ]
Een standaard GoTter ;)
Zo te zien is er iets niet helemaal goed opgeslagen in de database. Helaas werkt dit wel goed wanneer ik het probeer na te spelen, dus dit zal wat meer tijd kosten om uit te zoeken.
Ik maak hier een ticket voor aan en als daar een update over is dan zal dat ook hier gemeld worden.
Ik maak hier een ticket voor aan en als daar een update over is dan zal dat ook hier gemeld worden.
Thanks
In elk geval het 'bewijs' dat het niet alleen aan mij lag dat ik door het systeem wordt aangezien als een nep hero
Een standaard GoTter ;)
We hebben inmiddels vastgesteld dat twee andere abonnees ook last hadden van dit probleem en dat de abonnementen in alle gevallen waren afgesloten op 21 februari. Nadien zijn ook diverse bugfixes gedaan waarmee dit probleem vermoedelijk is opgelost.
Ter compensatie heb ik een maand van het Hero-abonnement cadeau gedaan zodat je wel voor de beloofde tijd kunt genieten van je abonnement
.
Ter compensatie heb ik een maand van het Hero-abonnement cadeau gedaan zodat je wel voor de beloofde tijd kunt genieten van je abonnement
Femme,
Thanks voor de service en oplossing!
Thanks voor de service en oplossing!
Een standaard GoTter ;)
Pagina: 1