Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een systeem samenstellen waar ik met name fotobewerking (foto's, fotoboeken & panorama's) mee zal doen in Lightroom & Photoshop. De set-up moet weer een aantal jaar mee kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €1.500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eigenlijk alles nieuw nodig, behalve zaken zoals een monitor, toetsenbord etc. Verder heb ik nog wel een paar schijven voor opslag, maar voor programma's heb ik een SSD nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen directe merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De set-up moet lekker snel zijn en fotobewerking goed aan kunnen. Geluidsniveau is niet heel belangrijk, maar een beetje geluidstil is wel lekker.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Het zou fijn zijn om een dubbelcheck te hebben of ik de juiste combinatie heb gemaakt. Ik twijfel bijvoorbeeld over de videokaart. Is dit een logische keuze? En moet ik voor 16gb geheugen gaan of voor 32gb?
Dank voor jullie hulp alvast!
Ik wil een systeem samenstellen waar ik met name fotobewerking (foto's, fotoboeken & panorama's) mee zal doen in Lightroom & Photoshop. De set-up moet weer een aantal jaar mee kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €1.500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eigenlijk alles nieuw nodig, behalve zaken zoals een monitor, toetsenbord etc. Verder heb ik nog wel een paar schijven voor opslag, maar voor programma's heb ik een SSD nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen directe merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De set-up moet lekker snel zijn en fotobewerking goed aan kunnen. Geluidsniveau is niet heel belangrijk, maar een beetje geluidstil is wel lekker.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Het zou fijn zijn om een dubbelcheck te hebben of ik de juiste combinatie heb gemaakt. Ik twijfel bijvoorbeeld over de videokaart. Is dit een logische keuze? En moet ik voor 16gb geheugen gaan of voor 32gb?
Dank voor jullie hulp alvast!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 349,- | € 349,- |
| 1 | ASRock Z370 Pro4 | € 101,69 | € 101,69 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Arctic Freezer 33 | € 23,99 | € 23,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C16G4D240FSB | € 322,50 | € 322,50 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Samsung 960 Pro 512GB | € 275,50 | € 275,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.611,53 | |