Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na jarenlang op laptopjes gewerkt en zo-af-en-toe gegamed te hebben ga ik investeren in een écht goeie PC. Eentje waar ik comfortabel lang achter kan werken, gamen, programmeren, en incidenteel foto's bewerken.
Snelheid en gemak bij de normale dagelijkse taken zijn me een boel waard. Qua spellen ben ik blij als de nieuwere spellen op goede settings kunnen draaien, maar het hoeft heus niet op Ultra. Soort spellen: Civ, the Witcher, Kingdom Come Deliverance, AC Origins, Total War. Shooters ben ik niet echt van, dus enorm hoge framerates zijn aan mij verspild.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen maximumprijs, maar vind het wel een fijn gevoel om bang-for-buck te krijgen, voor zover dat mogelijk is in deze markt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
JA - de volgende twee componenten komen in de pc:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Verder heb ik alles nodig, maar randapparatuur zoals muis, toetsenbord, speakers etc. zijn buiten scope. Belangrijk punt is wel de monitor. Ik ben aan't overwegen een 3440x1440 ultrawide scherm te nemen, zou graag jullie gedachten hiervoer krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een Intel-processor, verder geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn bureau is een redelijk formaat maar niet gigantisch. Wat betreft monitor is een kleinere "voetafdruk" dus beter, voor zover dat mogelijk is in het geval ultrawide.
Ga je overklokken?
Ja, maar zal hierbij niet voor records gaan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie advies of mijn lijstje tot zover:
1. Compatibel is
2. Redelijke bang-for-buck verhouding heeft
3. Aansluit bij mijn gebruiksdoelen
Met name op het vlak voor monitorkeuze sta ik open voor jullie adviezen!
Wat heb je zelf nog voor ogen?
Na jarenlang op laptopjes gewerkt en zo-af-en-toe gegamed te hebben ga ik investeren in een écht goeie PC. Eentje waar ik comfortabel lang achter kan werken, gamen, programmeren, en incidenteel foto's bewerken.
Snelheid en gemak bij de normale dagelijkse taken zijn me een boel waard. Qua spellen ben ik blij als de nieuwere spellen op goede settings kunnen draaien, maar het hoeft heus niet op Ultra. Soort spellen: Civ, the Witcher, Kingdom Come Deliverance, AC Origins, Total War. Shooters ben ik niet echt van, dus enorm hoge framerates zijn aan mij verspild.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen maximumprijs, maar vind het wel een fijn gevoel om bang-for-buck te krijgen, voor zover dat mogelijk is in deze markt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
JA - de volgende twee componenten komen in de pc:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GTX 980 Ti GAMING 6G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 124,99 | € 124,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 124,99 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Verder heb ik alles nodig, maar randapparatuur zoals muis, toetsenbord, speakers etc. zijn buiten scope. Belangrijk punt is wel de monitor. Ik ben aan't overwegen een 3440x1440 ultrawide scherm te nemen, zou graag jullie gedachten hiervoer krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een Intel-processor, verder geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn bureau is een redelijk formaat maar niet gigantisch. Wat betreft monitor is een kleinere "voetafdruk" dus beter, voor zover dat mogelijk is in het geval ultrawide.
Ga je overklokken?
Ja, maar zal hierbij niet voor records gaan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie advies of mijn lijstje tot zover:
1. Compatibel is
2. Redelijke bang-for-buck verhouding heeft
3. Aansluit bij mijn gebruiksdoelen
Met name op het vlak voor monitorkeuze sta ik open voor jullie adviezen!
Wat heb je zelf nog voor ogen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 349,- | € 349,- |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC | € 177,99 | € 177,99 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | AOC AGON AG352UCG Zilver, Zwart | € 789,90 | € 789,90 |
| 1 | Noctua NH-D15 | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 187,55 | € 187,55 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 86,50 | € 86,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.795,25 | |