Reclamefilpjes onacceptabel lang

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 16:34
Ik heb net met interesse gekeken naar de videoreview van de Light L16, behorend bij het artikel "De toekomst van smartphones?". Bij de start van de videoreview krijg je een reclamefilm van 45 seconden te zien. Dat heb ik deze keer maar voor lief genomen, omdat ik nieuwsgierig genoeg was naar de videoreview.

Na afloop wilde ik nog een film bekijken over het verschil tussen systeemcamera's en spiegelreflexcamera's. Weer dezelfde reclamefilm van 45 seconden. Nou begrijp ik best wel dat Tweakers geld moet verdienen om alle activiteiten te kunnen bekostigen en een goed belegde boterham te verdienen, maar dit werkt averechts. Ik heb de video maar weg geklikt. Op deze manier schieten jullie jezelf in de voet.

Vriendelijke groet,

aouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckremers
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:39
Ik merk vaak hetzelfde. Ik gun websitebezoek best inkomsten uit advertenties maar dit soort dingen zorgen er gewoon voor dat ik mijn adblock weer aanzet.

Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:14
aouwe schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:58:
Ik heb net met interesse gekeken naar de videoreview van de Light L16, behorend bij het artikel "De toekomst van smartphones?". Bij de start van de videoreview krijg je een reclamefilm van 45 seconden te zien. Dat heb ik deze keer maar voor lief genomen, omdat ik nieuwsgierig genoeg was naar de videoreview.

Na afloop wilde ik nog een film bekijken over het verschil tussen systeemcamera's en spiegelreflexcamera's. Weer dezelfde reclamefilm van 45 seconden. Nou begrijp ik best wel dat Tweakers geld moet verdienen om alle activiteiten te kunnen bekostigen en een goed belegde boterham te verdienen, maar dit werkt averechts. Ik heb de video maar weg geklikt. Op deze manier schieten jullie jezelf in de voet.

Vriendelijke groet,

aouwe.
Hi aouwe,

Vervelend om te horen dat dit voor is gekomen. Weet je toevallig om welke advertentie dit gaat? Er geldt de regel dat er na 10 seconden een skipknop te zien moet zijn, maar het kan zijn dat het vinkje soms niet aangezet is. Dat is uiteraard niet de bedoeling en willen we zo snel mogelijk recht zetten.

Mocht het mogelijk zijn om een printscreen te maken van de preroll en de achterliggende URL, dan gaan we dat zo snel mogelijk rechtzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
Als ik nu op de review klik zie ik een reclame van een andere firma. Het ging toen om een advertentie van Dynniq.

Edit: Ik had met opzet het bedrijf niet vermeld om problemen, het reclame maken voor een bedrijf, te voorkomen.

[ Voor 33% gewijzigd door aouwe op 14-03-2018 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhamit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 19:16
ook onder deze video: video: Leef je uit als dictator in Tropico 6

zijn de advertenties absurd lang, geen skip functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:40
Dhamit schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:33:
ook onder deze video: video: Leef je uit als dictator in Tropico 6

zijn de advertenties absurd lang, geen skip functie
Ik heb hij deze video direct een aftel klok van 5 seconden om daarna de reclame over te kunnen slaan.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhamit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 19:16
HKLM_ schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:36:
[...]

Ik heb hij deze video direct een aftel klok van 5 seconden om daarna de reclame over te kunnen slaan.
bij mij helaas nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 21:08
Mogelijk dat jullie 2 verschillende advertenties zien?
vandaar ws de vraag:
Mocht het mogelijk zijn om een printscreen te maken van de preroll en de achterliggende URL, dan gaan we dat zo snel mogelijk rechtzetten.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
aouwe schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:21:
Als ik nu op de review klik zie ik een reclame van een andere firma. Het ging toen om een advertentie van Dynniq.

Edit: Ik had met opzet het bedrijf niet vermeld om problemen, het reclame maken voor een bedrijf, te voorkomen.
Thanks! De adverteerdernaam was voldoende om de bijbehorende preroll op te zoeken. Ik ben in de systemen gaan duiken, en daar zie ik dat Dynniq twee prerolls heeft, beiden met een andere thema. Wanneer ik deze op de site laad, dan krijg ik bij beide video's een skipknop te zien, rechts in de videoplayer.

Klikken voor groter plaatje:
preroll2

preroll1

Dit heb ik zowel in Firefox Quantum (59.0) als Chrome 64.0.3282.186 (64-bit).

Mijn vervolgvraag is: welke browser gebruik je? Wellicht dat een bepaalde browser roet in het eten gooit, waardoor we die moeten excluden (en testen uiteraard waarom het niet werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
Het was voor mij niet mogelijk om een printscreen van de betreffende reclame te laten zien, omdat inmiddels een andere reclame bij dat artikel zat. Ik gebruik altijd Chrome,de laatste versie. Ik ben de reclame van Dynniq niet meer tegengekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
aouwe schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:50:
Het was voor mij niet mogelijk om een printscreen van de betreffende reclame te laten zien, omdat inmiddels een andere reclame bij dat artikel zat. Ik gebruik altijd Chrome,de laatste versie. Ik ben de reclame van Dynniq niet meer tegengekomen.
We hebben een bug gevonden wat alleen in Chrome 65 actief is. Ik moet de fix even testen voordat we dat gaan releasen, maar dat heeft ervoor gezorgd dat de skipknop niet zichtbaar was.

Ik hoop morgen het getest te kunnen hebben en dan zsm te releasen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• aouwe
Netjes om te zien dat je er zo bovenop zit. Dat mag ook best een keer gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
aouwe schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:17:
Netjes om te zien dat je er zo bovenop zit. Dat mag ook best een keer gezegd worden.
Kleine update: de fix heb ik zojuist getest, en wordt asap door ons dev team gereleased. Dit zou de problemen moeten oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• STFU
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 23:07
Ik vind het erger dat de videokwaliteit sinds kort vaak niet hoger dan 480p oid wil. Ook als je de kwaliteit op 1080p zet. Zo nu en dan is de kwaliteit dan een aantal seconden goed en dan springt ie weer terug naar een veel lagere kwaliteit.

Let wel: ik heb een redelijk normale computer. Geen ouwe, slome troep ofzo. En ook aan het internet zou het niet moeten liggen. 50 MBit/s en UTP-kabel (geen wifi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
STFU schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 04:01:
Ik vind het erger dat de videokwaliteit sinds kort vaak niet hoger dan 480p oid wil. Ook als je de kwaliteit op 1080p zet. Zo nu en dan is de kwaliteit dan een aantal seconden goed en dan springt ie weer terug naar een veel lagere kwaliteit.

Let wel: ik heb een redelijk normale computer. Geen ouwe, slome troep ofzo. En ook aan het internet zou het niet moeten liggen. 50 MBit/s en UTP-kabel (geen wifi).
Dat is helaas weer een ander probleem wat hier al besproken wordt.
Pagina: 1