Opvolger muis G502 Proteus Core

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:27
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Iets lichter van gewicht muis

Wat is je budget?
Meh!

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Razer, met name de Razer Diamondback Chroma

Ik heb de G502 nu al een tijdje, maar vind het toch nog een beetje 'zware' muis.
Met de 'oude' Razer diamondback had ik dat niet.

Het Dillema waar ik een beetje mee zit, is de extra knop waarmee ik on-the-fly mijn DPI kan zakken.
Ideaal voor lange afstand schoten.
Nu zit die knop niet op de Razer, kan ik dit softwarematig instellen? of is er een ander alternatief?

Beste antwoord (via crusader1983 op 23-03-2018 20:09)

Verwijderd

---

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2019 20:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

---

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2019 20:38 ]

• Beowulf65
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06-2023
Ik heb zelf sinds kort deze muis:

pricewatch: Logitech Pro Gaming Mouse
https://www.logitechg.com/nl-nl/product/pro-gaming-mouse

Simpel en zeer licht met slechts 83 gram.
Het is weliswaar geen Razer maar ik wilde alleen maar hiermee een extra optie aangeven.

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:27
Thx heren goede feedback.

Beide argumenten gelezen en onderzocht of ik hiermee de 'sniper' knop als alternatief kan beschouwen.

Weten jullie mischien ook als ik dit software matig kan oplossen me een ander muis?

Hiermee bedoel ik dat als ik 2 button fysiek bij mij duim heb ik 1 in kan drukken en bij langer dan 50ms langer ingedruk dan de DPI omlaag gaat en bij <50ms er een andere actie uitgevoerd word.

• Beowulf65
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06-2023
@crusader1983
Met de logitech gaming software kan je in principe elke extra mouse button ook dpi functie toewijzen, althans op mijn G300 van mijn laptop wel. Probeer dat eens....

Gewoon in de software op het kleine omgekeerde dakje klikken en dan kiezen voor dpi up of down.
Of milliseconden ingesteld kan worden heb ik echter niet gevonden.

• JvdHoudt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:40
Kan bevestigen wat @Beowulf65 zegt, maar het is wel belangrijk dat de knop die je daar voor wilt gebruiken op de juiste plek zit anders heb je er juist nadeel van i.p.v. voordeel en gebruik je het uiteindelijk niet.

Waarom bezoek je niet even een winkel waar ze deze muizen hebben liggen, dan kun je ze tenminste even voelen qua handligging en gewicht.
Pagina: 1