Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste alle,

Ik heb een probleem, ik heb net een nieuwe setup met een wat oudere videokaart. Gtx 670 2gb versie. Ik heb de drivers geinstaleerd via de website. Echter elke keer als de driver heb geinstalleerd krijg ik allemaal strepen in het beeld. En als ik dan de driver deïnstalleren. Dan stopt het met strepen geven.
Windows 10 home edition
Setup:
I5 8600k
Gpu geforce gtx 670
16gb ram

Hopelijk kunnen jullie mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JannyWooWoo
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 02-12-2023
Wat voor 'n strepen precies?

Zoiets als dit? (GPU failure)
http://i.imgur.com/HuzAg.png

Of zoiets als dit? (VRAM failure)
http://i.imgur.com/Kw5ys.png

Of iet heel anders (foto even posten?)

In beide bovenstaande gevallen is de kaart fysiek kaduk en mag hij de prullenbak in. Dat je geen problemen hebt zonder de drivers is dan waarschijnlijk omdat de kaart in veel mindere capaciteit gebruikt word met basic drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt op de eerste foto, en hij reset ook steeds het beeld. Om het weer goed te krijgen. Leg beetje goed uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-10 11:53
Een bekende van me had net zo een beeld op zijn 670, dit is verholpen door de kaart wat te lager te klokken.
Het is inderdaad een kaart die de houdbaarheid aan het bereiken is, succes ermee hoop dat downvolten/klokken je nog wat gaat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Raketje ik ga dit morgen eventjes onderzoeken, bedankt voor je moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JannyWooWoo
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 02-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:53:
Het lijkt op de eerste foto, en hij reset ook steeds het beeld. Om het weer goed te krijgen. Leg beetje goed uit?
De kaart is in wezen kapot en zou vervangen moeten worden, zoals @Raketje aangaf kan je nog dingen doen zoals underclocken etc. maar hoe lang hij het dan nog uithoud, wie weet.

Je zal toch op een gegeven moment aan een nieuwe kaart moeten, deze zal ook een stuk betere in staat zijn om jouw 8600k bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@JannyWooWoo @Raketje welke gpu zouden jullie doen met mijn setup max budget 400 a 450 groet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-10 11:53
Op fullHD resolutie volstaat een 6GB 1060 of rx 580, helaas zijn de prijzen op het moment erg hoog en de voorraden erg laag. Ik heb een selectie voor je gemaakt van de 1060/580 , wat op voorraad is word zoeken, dus dat mag je zelf doen ;)
Pagina: 1