Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er vooral mee gaan gamen, maar ik wil hem ook voor school gebruiken dus een goede processor lijkt mij ook handig en ik wil zo af en toe een foto editen in photoshop .
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700 euro MAX 750.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een muis toetsenbord monitor en nog een oude laptop met dvd speler/brander. Dus ik heb geen extra optische drive nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart waar ik spellen mee kan spelen op leuke settings (Fortnite, ARK) En een goede processor waarmee ik kan multitasken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hecht niet echt waarde aan een bepaald merk als het maar werkt en een beetje goedkoop is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei: Games op leuke settings en een processor waarmee ik kan multitasken. en een ssd natuurlijk
Ga je overklokken?
Heb ik nog nooit gedaan, ben het ook niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie kunnen kijken naar mijn build en misschien feedback kunnen geven en kijken of ook alles werkt samen dit is namelijk mijn eerste pc build.
Ik hoor het graag!
Lijstje:
Ik wil er vooral mee gaan gamen, maar ik wil hem ook voor school gebruiken dus een goede processor lijkt mij ook handig en ik wil zo af en toe een foto editen in photoshop .
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700 euro MAX 750.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een muis toetsenbord monitor en nog een oude laptop met dvd speler/brander. Dus ik heb geen extra optische drive nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart waar ik spellen mee kan spelen op leuke settings (Fortnite, ARK) En een goede processor waarmee ik kan multitasken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hecht niet echt waarde aan een bepaald merk als het maar werkt en een beetje goedkoop is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei: Games op leuke settings en een processor waarmee ik kan multitasken. en een ssd natuurlijk
Ga je overklokken?
Heb ik nog nooit gedaan, ben het ook niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie kunnen kijken naar mijn build en misschien feedback kunnen geven en kijken of ook alles werkt samen dit is namelijk mijn eerste pc build.
Ik hoor het graag!
Lijstje:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 173,01 | € 173,01 |
1 | MSI B350 PC Mate | € 79,94 | € 79,94 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 4G | € 219,- | € 219,- |
1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 44,95 | € 44,95 |
1 | Crucial CT8G4DFS824A | € 75,95 | € 75,95 |
1 | Cooler Master MasterWatt Lite 400W | € 36,- | € 36,- |
1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 80,84 | € 80,84 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 709,69 |