Ik zoek een?
Op zoek naar een nieuwe smartphone. Momenteel heb ik een Nexus 5X iets meer dan 2 jaar. Echter zit er nu een scheur door mijn scherm.
Wat is je budget?
Maximaal 400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb hiervoor voor de Nexus gekozen omdat deze stock android had, een degelijke camera en batterijduur. Hiernaast gewoon snel was voor de prijs. Voor mij dient de telefoon moet een goede camera hebben, aangezien ik veel reis, en ik geen volledige camera mee wil nemen. Kortom:
Nokia 7+
Oneplus 3T (tweedehands / refurbished, of misschien 5T bij uitkomen nieuwe 6?)
Samsung Galaxy S7
Nokia 8
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb vast nog niet naar bepaalde telefoons gekeken, of misschien zijn er nog dingen die ik mis?
Alvast bedankt voor de hulp.
Op zoek naar een nieuwe smartphone. Momenteel heb ik een Nexus 5X iets meer dan 2 jaar. Echter zit er nu een scheur door mijn scherm.
Wat is je budget?
Maximaal 400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb hiervoor voor de Nexus gekozen omdat deze stock android had, een degelijke camera en batterijduur. Hiernaast gewoon snel was voor de prijs. Voor mij dient de telefoon moet een goede camera hebben, aangezien ik veel reis, en ik geen volledige camera mee wil nemen. Kortom:
- Goede camera (ivm reizen)
- Goede accuduur (ivm reizen)
- Liefst stock (android one gaat helpen?)
- Speel geen spelletjes, maar wel veel reddit als dat waarde heeft om te melden
Nokia 7+
Oneplus 3T (tweedehands / refurbished, of misschien 5T bij uitkomen nieuwe 6?)
Samsung Galaxy S7
Nokia 8
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb vast nog niet naar bepaalde telefoons gekeken, of misschien zijn er nog dingen die ik mis?
Alvast bedankt voor de hulp.