FAQ fout?

Pagina: 1
Acties:

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Search -> geen resulaten...
http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#25
Een moderator wordt gevraagd omdat de crew diegene in staat acht een goede moderator te zijn. Ernaar solliciteren heeft geen enkele zin; we hebben in principe genoeg mensen. Mochten er gaten vallen laat de crew dat weten. In sommige gevallen komt er dan een open sollicitatie en soms wordt er iemand gevraagd.
Een open sollicitatie is IMHO dat je naar een bedrijf (zeg McD) toegaat en daar solliciteerd, zonder een vacature. Dus dat je in LA een bericht post met je CV etc. waarin je solliciteerd. Ik kan het mis hebben, maar dat is volgens mij nou net NIET de bedoeling... Anders kan ik HlpDsk wel ff m'n CV met een leuk briefje sturen ;)

* WieMie zegt: Alle overeenkomsten met bestaande personen of gebeurtenissen is lauter toevallig, of vooraf gepland door een hogere macht. Mijn excuses voor enig ongemak.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Louter toeval? Goh... :P
maar idd, je hebt gelijk: er zou meer iets van "een mogelijkheid om te solliciteren" moeten staan.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

En wanneer word ik Admin?
Heel simpel: niet.
En moderator?
Ook niet. Niet zomaar in elk geval.
Hetzelfde FAQ onderdeel... uit eerdere draadjes om in LA te solliciteren weet ik dat het bij die ander users niet is gelukt :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
|:( ;) Nee, niet zomaar, je moet wel solliciteren natuurlijk ;) nee hoor grapje, het viel me opeens op...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zal eens opzoeken of een 'open sollicitatie' het goede woord is ;)