Search -> geen resulaten...
* WieMie zegt: Alle overeenkomsten met bestaande personen of gebeurtenissen is lauter toevallig, of vooraf gepland door een hogere macht. Mijn excuses voor enig ongemak.
Een open sollicitatie is IMHO dat je naar een bedrijf (zeg McD) toegaat en daar solliciteerd, zonder een vacature. Dus dat je in LA een bericht post met je CV etc. waarin je solliciteerd. Ik kan het mis hebben, maar dat is volgens mij nou net NIET de bedoeling... Anders kan ik HlpDsk wel ff m'n CV met een leuk briefje sturenhttp://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#25
Een moderator wordt gevraagd omdat de crew diegene in staat acht een goede moderator te zijn. Ernaar solliciteren heeft geen enkele zin; we hebben in principe genoeg mensen. Mochten er gaten vallen laat de crew dat weten. In sommige gevallen komt er dan een open sollicitatie en soms wordt er iemand gevraagd.
* WieMie zegt: Alle overeenkomsten met bestaande personen of gebeurtenissen is lauter toevallig, of vooraf gepland door een hogere macht. Mijn excuses voor enig ongemak.